"הם יודעים שיבוא היום ואנחנו נשב בהר הבית": הרב שמואל אליהו

למה המוסלמים כל כך מפחדים מהיהודים השקטים שמתפללים בכותל המערבי? התשובה היא פשוטה. הם יודעים שהתפילה של היהודים בכותל המערבי יותר מתקבלת בשמים מהתפילה של רבבותיהם שנמצאים בקודש הקודשים

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 29/04/22 09:00 כח בניסן התשפב

"הם יודעים שיבוא היום ואנחנו נשב בהר הבית": הרב שמואל אליהו
הרב שמואל אליהו, צילום: עמנואל מימון

על פי האמונה המוסלמית בלילות אל קאדר נפתחים שערי השמים והתפילות שנאמרות באותה שעה מתקבלות. על פי האמונה המוסלמית הר הבית הוא מקום קדוש. על כן התכנסו שם ברביעי בלילה מאות אלפי ערבים להתפלל ולייחל בשעה מיוחדת זו ששערי שמים פתוחים. 

על מה הם התפללו? האם הם התפללו שיהיה שלום בעולם? האם הם התפללו שתתפשט האמונה על כל בני האדם? האם הם התפללו על שמחה ושפע לכל האנושות? אולי על חכמה בינה ודעת רק לעם הערבי? אולי הם התפללו רק על שפע רוחני או גשמי למשפחה שלהם? לא ולא. יש תמונות שהם מצלמים ומפרסמים בריש גלי. כולם יחד במקהלה התפללו שיחזור הצבא המרושע של מוחמד ויטבח ביהודים כמו שהוא טבח בשבט היהודי בחייבר. 

הם לא מבחינים בין דתיים לחילונים

כיוון שתפילה עושה רק מחצה וצריך גם להשתדל לקיים את התפילות שלהם. הם ניסו אתמול וגן הבוקר לסקול באבנים את המתפללים היהודים שהתפללו ברחבת הכותל המערבי ולירות עליהם זיקוקים. אילולי כוחות המשטרה הם היו הורגים את כל המתפללים היהודים שבכותל. 

מפקד משמרות המהפכה האיראנית שיבח אתמול את המתאבד שרצח אנשים בחוצות תל אביב. גם היא יעד לרציחות שלהם. זה אומר שאילולי כוחות הביטחון הם היו הופכים את רחובות תל אביב לנהרות של דם. הם לא מבחינים בין ירושלים לתל אביב. הם לא מבחינים בין דתיים לחילונים. בין ימין לשמאל. הם מאמינים אדוקים בדרכם של הנאצים, יהודי הוא יהודי וצריך להשמיד אותו ולא משנה מה דתו ומהי אמונתו. 

אנחנו צריכים לזכור את האמת ולא לשכוח אותה. למה? כי בשעה זו ממש מנסים לשים לנו כיסוי על העיניים. בשעה זו ממש מדווחים בכלי התקשורת המרכזיים על ההתפרעויות בהר הבית ולא מזכירים את המילה "ערבי". הס מלהזכיר. כנראה אין שם לעם הזה שזורק אבנים על המתפללים בכותל. 

הם יודעים שיבוא היום ואנחנו נשב בהר הבית

אבל נעזוב לרגע את האנשים שמתאמצים לשים לעצמם כיסוי על העיניים. נסתכל אנחנו ונשאל את עצמנו למה הערבים כל כך מפחדים מהיהודים השקטים שמתפללים בכותל המערבי? התשובה היא פשוטה. הם יודעים שהתפילה של היהודים בכותל המערבי יותר מתקבלת בשמים מהתפילה של רבבות המוסלמים שנמצאים בקודש הקודשים. 

הם יודעים שיבוא היום ואנחנו נשב בהר הבית, במקום המקדש, ונשפיע מהמקום הזה שפע של אור לכל האנושות. אמונה גדולה ושמחה לכל העולם. שפע של ברכה לכל יושבי תבל. שלום ואחוה בין כל בני האדם. צדק ומשפט בלי משוא פנים. הם יודעים כי כך כתוב גם בקוראן שלהם. הם יודעים שאלוקים לא הפר את הבטחותיו ולעולם לא יפר אותם. אלוקים יביא את כל השפע הזה באמצעות בניו האהובים "בני בכורי ישראל".

במקום להיות ענווים ולקבל את רצון ה' הם מנסים להפר אותו להחליף אותו. הם לא מבינים כמה המעשים שלהם טיפשיים וחסרי סיכוי. הם לעולם לא ינצחו את ה' ולא יגרמו לו להפר את דברו. כמו שאלוקים מקיים את הבטחותיו מאז קום המדינה ולפניה כך הוא ימשיך לקיים את הבטחותיו ויביא גאולה לעולם דרך עם ישראל דרך ירושלים ודרך הר בית ה'.