אסף ליברמן משתף זיכרון: "המבט הנוזף של אבא שלי מלווה אותי"

העיתונאי אסף ליברמן שיתף היום (ה') בפייסבוק שלו על השנה בה ראה קומדי סטור ביום השואה, ואת התגובה של אביו "אבל מתעצבן ממש. הוא כיבה לי את הטלוויזיה ושלח אותי לחדר"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 28/04/22 16:14 כז בניסן התשפב

אסף ליברמן משתף זיכרון: "המבט הנוזף של אבא שלי מלווה אותי"
אסף ליברמן, , צילום: Gili Yaari/Flash90

יום השואה שמצויין היום (ה') ברחבי המדינה מביא סלבריטאים רבים לשתף על החוויות האישיות שלהם סביב היום המטלטל, אחד מהם הוא העיתונאי אסף ליברמן שנזכר ברגע שבו אבא שלו כעס עליו ממש ולמה הרגע הזה לא עוזב אותו כבר עשרות שנים.

אסף ליברמן: המעשה הזה הוציא את אבא משלוותו

בפוסט מיוחד בפייסבוק מספר ליברמן: "יום השואה אחד, כשהייתי בן 12 בערך, ישבתי בבית וראיתי "קומדי סטור" בווידיאו בסלון. אבא שלי חזר הבייתה, שמע את פרצי הצחוק של הבן שלו, הסתכל על המסך ושאל אותי: "תגיד, זה מה שמשדרים עכשיו בטלוויזיה?". אמרתי לו שאני שמתי את זה, זה פרקים של ה"קומדי סטור" שהקלטתי.

"המבט הנוזף של אבא שלי מלווה אותי כל יום זיכרון"

ליברמן הוסיף וסיפר למה הרגע הזה היה כל כך משמעותי עבורו: "הזיכרון הכי חזק שלי מהאירוע הזה הוא אבא שלי מתעצבן. אבל מתעצבן ממש. הוא כיבה לי את הטלוויזיה ושלח אותי לחדר. חשבתי שהוא כועס עליי ועל הבחירה שלי לצפות במשהו מצחיק בטלוויזיה דווקא ביום השואה, אבל היום כשאני אבא בעצמי אני מבין שהוא כעס על עצמו. או יותר נכון, שהכעס שלו נבע מתסכול שהחינוך שלו גרם לכך שזה מה שהבן שלו בוחר לעשות ביום השואה. המבט הנוזף של אבא שלי מלווה אותי כל יום זיכרון".