בבית החולים לניאדו מציעים למטופלים הסעה במכונית מזראטי חשמלית לחדר הניתוח

אגף הילדים בבי"ח לניאדו, החליט להקל במקצת על המטופלים הצעירים, ומציע לילדים הנכנסים לניתוח, לנסוע במכונית מזראטי חשמלית ממחלקת ילדים לחדר הניתוח. כך החוויה הופכת למשמחת ומרגשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/22 14:38 כו בניסן התשפב

בבית החולים לניאדו מציעים למטופלים הסעה במכונית מזראטי חשמלית לחדר הניתוח
צילום: עשהאל שחף

חידוש מרענן באגף הילדים של בית החולים לניאדו במטרה להקל על הלחץ והחרדה שמלווים את הילדים בעת אשפוזם בבית החולים, בבית החולים מציעים לילדים לפני ניתוח לנסוע לחדר הניתוח במזארטי חשמלית וכך להפוך את החוויה המלחיצה והמפחידה למשמחת ומרגשת במיוחד.

בין אלו שהתנסו במכונית החשמלית הם משפחת גבאי, שלומי ויפית, שהכניסו הבוקר את שני ילדיהם לניתוחי אא"ג. הכניסה לחדר הניתוח התבצעה באמצעות המכונית, את החיוך על פני הילדים קשה היה לפספס. שלומי גבאי אמר הבוקר לצוות המחלקה "מדהים ! פשוט מדהים לראות איך אירוע כל כך מפחיד עבורנו כהורים, יכול להפוך לאירוע מרגש ומיוחד כל כך, תודה רבה!"

צילום: עשהאל שחף

ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף ילדים בבי"ח לניאדו מסר "אנו רואים חשיבות רבה בהפחתת חרדות אצל ילדים בכל שלב בהליך הקליני. להפחתת החרדות יש השפעה קלינית מבורכת, מחקרים שבוצעו בנושא הוכיחו זאת שוב ושוב. נמשיך להציע פתרונות יצירתיים למטופלים, יחד עם גיוס כח אדם איכותי ורכש מכשור וציוד מתקדם".