חשש לסלמונלה מנכ"ל שטראוס: "לא נחזור לייצר שוקולד עד שנהיה בטוחים שהבנו את הבעיה"

אחרי הידיעות על ריקול הענק של שטראוס לשוקולדים וגלידות, מנכ"ל החברה מגיב בראיון ואומר: "אנחנו מתכוונים לטפל בכל תלונה לגופה ולהתייחס לכך ברצינות. אין ספק שזה אירוע מכונן ונצטרך ללמוד ממנו הרבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/22 08:20 כה בניסן התשפב

מנכ"ל שטראוס: "לא נחזור לייצר שוקולד עד שנהיה בטוחים שהבנו את הבעיה"
שטראוס. מכה קשה לחברה, צילום: Michael Giladi/Flash90

ריקול הענק בחברת שטראוס: אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, התראיין היום (ג') והתנצל בפניי הצרכנים. "מבין את הכעס והאכזבה בקרב הצרכנים, כל מי שרכש מוצרים שלנו יכול להתקשר ולקבל פיצוי", אמר דרור בראיון לגל"צ.

"מתכוונים לטפל בכל תלונה לגופה"

"לא נחזור לייצר שוקולד עד שנהיה בטוחים ב-100% שהבנו את מקור הבעיה וטיפלנו בה. אנחנו מתכוונים לטפל בכל תלונה לגופה ולהתייחס לכך ברצינות. אין ספק שזה אירוע מכונן ונצטרך ללמוד ממנו הרבה", אמר המנכ"ל.

כזכור, אמש נמסר על ריקול בשוקולדים, במעדנים, ובהמשך היום נוספו גם גלידות. משטראוס נמסר אמש (ב') עם הודעות הריקול: "החברה מבקשת מהציבור שלא לצרוך את המוצרים הללו כלל. שטראוס מציינת כי עם גילוי הבעיה, נחסם השוקולד לשימוש, הופסק לאלתר ייצור מוצרי השוקולד השונים במפעל וכן נחסמו להפצה מוצרים שיוצרו בסמיכות אליה".
 
עוד הוסיפה כי "החברה מבצעת פעולות נרחבות על מנת לאתר את מקור הבעיה ואת היקפה ולתקנה ותחזור להפצת מוצרים מלאה כשכל קווי היצור יהיו בטוחים. באנשים בריאים, חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלת מעיים המתבטאת בחום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. לאוכלוסיות רגישות החיידק עלול לגרום למחלה קשה. חברת שטראוס מתנצלת בפני ציבור לקוחותיה".