לאחר החשש: כל הנעדרים בים המלח - אותרו וחולצו

כל המתרחצים הצעירים שנסחפו בצפון ים המלח אותרו לאחר מספר שעות של חיפושים, עם סיום החילוץ הועלו כלל המתרחצים לאוטובוסים | "עם קבלת הדיווח הוצאנו למקום צוותים לחילוצים מיוחדים עם סירה וציוד המתאים לתנאי השטח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/22 23:25 כד בניסן התשפב

לאחר החשש: כל הנעדרים בים המלח - אותרו וחולצו
צילום: יחל"צ מגילות

חשש בלב ים: הודעה שהתקבלה הערב (ב') במשל"ט 102 של מחוז יו"ש על 10 נערים שנעדרים במים באזור חוף קליה, בים המלח, הקפיצה את לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו"ש, וכן יחידת "להבה" המתמחה באירועים מסוג זה. לאחר מספר שעות, באזור השעה 23:00 אותרו כל הנעדרים.

יחידת החילוץ מגילות ים המלח במחוז ש"י עדכנה כי כל המתרחצים שנסחפו בצפון ים המלח אותרו והועלו לאוטובוסים. כ-35 ממתנדבי היחידה הוקפצו למקום בעקבות הדיווח על הנערים. עם הגעת הצוותים למקום יצאו מספר נערים מהמים, אולם תחילה עלה חשש כי ישנם נערים נוספים אשר נסחפו לעומק הים. הצוותים השקיעו את עיקר המאמץ בסריקות במים לשלילת המצאות נערים נוספים על ידי יחידת "להבה" זאת באמצעות סירות, צוללנים, ואמצעים נוספים. 

צילום: יחל"צ מגילות

מפקד תחנת בנימין, טפסר משנה עידו פרץ מפקד האירוע, סיפר בעת משימת האיתור: "עם קבלת הדיווח הוצאנו למקום צוותים לחילוצים מיוחדים עם סירה וציוד המתאים לתנאי השטח. ברגעים אלו צוותי יל"מ של המחוז, יחל"צ מגילות ויחידת להבה פרוסים בשטח. ואנו נמשיך לפעול בשטח בהתאם להתפתחויות". 

צילום: יחל"צ מגילות