תרבחו ותסעדו: הפוליטיקאים חוגגים מימונה

כבר שנים רבות חגיגות המימונה המסורתיות היו הזדמנות לפוליטיקאים "לרדת אל העם" ולדבר אל בוחריהם על מופלטה חמה. אז מי הגיע השנה להצטלם עם כפתן? צפו בכל העדכונים

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/04/22 23:14 כב בניסן התשפב

תרבחו ותסעדו: הפוליטיקאים חוגגים מימונה
מימונה במפלגת העבודה, צילום: ללא

הערב התקיימה חגיגת המימונה של מפלגת העבודה בביתו של ניסים לסרי, נציג מחוז המושבים ברשימת העבודה לכנסת. באירוע השתתפה יו״ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, שרי המפלגה, חברי וחברות הכנסת וראשי ערים ומועצות.

מיכאלי בירכה בפתח האירוע: ״החג המדהים הזה הוא חג שאף אחד לא ציווה עלינו לקיים אותו, זה חג שבא מלמטה, מבפנים ומהלב, חג של הכנסת אורחים של הארת פנים של חברות ושותפות. לפני שנה כשחגגנו כאן, לא ידענו לאן אנחנו הולכות והולכים. והיום אני שמחה להגיד לכן ולכם שהלכנו לדרך טובה וחשובה שבה מפלגת העבודה היא בורג מרכזי וסלע של יציבות בממשלה הזאת. אני מבטיחה לכן ולכם שנעשה הכל כדי להמשיך להיות במקום הזה ולשמור על הממשלה שלנו״

גם חברי הכנסת של מפלגת הציונות הדתית לא פסחו על ההזדמנות והגיעו למימונה המרכזית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא. לחגיגות היה צריך להגיע גם הרב דרוקמן שנאלץ להפסיד בשל בעיה רפואית שבגינה אושפז במהלך החג בהדסה עין כרם.

ח"כ בצלאל סמוטריץ ביקש לאחל לרב דרוקמן החלמה והוסיף כי "חגיגות המימונה הפכו חג ישראלי של כולם. החגיגות של מרכז בני עקיבא הם קיבוץ גלויות הלכה למעשה. אני מאחל לנו להיות בשוליים של הגלימה של האחדות שאתם מייצרים בעם".

סמוטריץ במימונה

סמוטריץ במימונה צילום: דוברות הציונות הדתית

גם שר המשפטים גדעון סער הגיע לחגיגות המימונה באשקלון, ביחד עם יו"ר סיעת מפלגתו תקווה חדשה, שרן השכל.

סער והשכל במימונה

סער והשכל במימונה צילום: ללא