אחרי הקללות: צו הרחקה הוצא נגד תוקפי ד"ר אלרעי פרייס

נגד סדי בן שטרית ושני מתנגדי חיסונים נוספים הוצא צו הרחקה מ-400 מטרים מביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, זאת בעקבות התקיפה המילולית שעברה אתמול

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/04/22 20:36 יח בניסן התשפב

אחרי הקללות: צו הרחקה הוצא נגד תוקפי ד"ר אלרעי פרייס
ד"ר אלרעי פרייס, התקיפות ייפסקו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בית המשפט השלום בחיפה הוציא היום (ג') צו הרחקה של 400 מטרים מביתה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, לסדי בן שטרית ולשני מתנגדי חיסונים נוספים שהפגינו אתמול מול ביתה ותקפו אותה מילולית. בעקבות האירוע, הגישה אלרעי-פרייס תלונה במשטרה.

הצו מציין כי במידה והשלושה יתקרבו למרחק של פחות מ-400 מטרים מביתה שלראש שירותי בריאות הציבור, הם יבצעו עבירת פלילית שדינה עד שנתיים מאסר. הצו שמוגדר כ"צו הטרדה מאיימת", אוסר על בן שטרית וחבריו ליצור קשר עם ד"ר אלרעי פרייס, והוא ניתן באופן זמני על ידי בית המשפט בחיפה, ובמעמד צד אחד. משטרת מחוז חוף עודכנה בפרטי הצו במטרה לאכוף אותו. 

במשרד הבריאות גינו את המקרה: "רואים בחומרה רבה את האירוע בשעות הבוקר מחוץ לביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אירוע שמצטרף לאירועי הטרדה בלתי נסבלים נוספים של עובדי ציבור במשרד הבריאות". 

אנו רואים בחומרה שיח אלים או כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא" אומר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש ומוסיף: "ד"ר אלרעי פרייס עושה את שירותה לילות כימים למען בריאות הציבור בישראל. אנו מצפים מגורמי האכיפה לפעול להחזרת ביטחונה האישי ובסביבת מקום מגוריה של ד"ר אלרעי פרייס. לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות".

ד"ר מאיר פרייס, בן זוגה של שרון אלרעי פרייס, פנה למפגינים בציוץ שפרסם לאחר המקרה בעמוד הטוויטר שלו: "לארבעת הפחדנים עם המגפון שארבו והתנפלו היום בבוקר על אישה שטיילה עם כלבה. אתם חלאות, עלובי נפש".