צפו לאחר שפעיל השמאל הקיצוני תקף אותה: ד"ר שרון אלרעי פרייס התלוננה במשטרה

סדי בן שטרית, פעיל השמאל הקיצוני שהשווה בעבר את בנימין נתניהו להיטלר, נראה תוקף מילולית את ראש שירותי בריאות הציבור: "אין לה בעיה שהילדים שלנו ימותו" | פרופסור נחמן אש: "לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/04/22 17:10 יז בניסן התשפב

לאחר שפעיל השמאל הקיצוני תקף אותה: ד"ר שרון אלרעי פרייס התלוננה במשטרה
אלרעי פרייס, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, סופגת כבר חודשים ארוכים ביקורת קשה מצד גורמים קיצוניים, בשל החלטותיה בתקופת משבר הקורונה. הבוקר (ב') טיילה אלרעי פרייס עם הכלב שלה, ולקראת החזרה לביתה, המתינו לה מספר מפגינים שצעקו לעברה קריאות קשות. בראש מהפגינים עמד עם מגפון פעיל השמאל הקיצוני, סדי בן שטרית. בשעות הצהריים אלרעי פרייס הגישה תלונה במשטרה, וחקירה לבדיקת נסיבות האירוע - נפתחה.

"הנה, הנה גברת פרייס, סוכנת הכאוס", כרז מתנגד החיסונים סדי בן שטרית. הכלב של אלרעי פרייס החל לנבוח עליו, או אז פנה אליו בן שטרית ואמר: "לך מותק, לך. אנחנו לא נפריע לך... אתה יודע שהבעלים שלך היא סוכנת כאוס?".

אלרעי פרייס התעלמה מהקריאות החמורות, אך בן שטרית המשיך: "הנה סוכנת הכאוס שרון אלרעי פרייס. היא דואגת לכלב שלה נורא, אבל לילדים שלנו אין לה שום בעיה. שהילדים שלנו ימותו – זה בסדר, ששנתיים הילדים שלנו עם מסכות – זה בסדר. נכון שרון? נכון?".

מתנגד החיסונין דניאל גינת, פרסם את הסרטון ברשתות החברתיות, וכתב: "שרון אלרעי פרייס חשבה שיהיה לה פסח שקט ושמח. ואז הגיע סדי בן שטרית להסביר לה ששקט לא יהיה לה לעולם על מה שעוללה לילדי ישראל בעניין המסכות והזריקות". 

מאיר פרייס: "אתם חלאות, עלובי נפש"

ד"ר מאיר פרייס, בעלה של שרון אלרעי פרייס, כתב בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "לארבעת הפחדנים עם המגפון שארבו והתנפלו היום בבוקר על אישה שטיילה עם כלבה. אתם חלאות, עלובי נפש".

"משרד הבריאות רואה בחומרה רבה את האירוע בשעות הבוקר מחוץ לביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אירוע שמצטרף לארועי הטרדה בלתי נסבלים נוספים של עובדי ציבור במשרד הבריאות", כך נמסר ממשרד הבריאות. 

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, אמר:  "אנו רואים בחומרה שיח אלים או כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא. ד"ר אלרעי פרייס עושה את שירותה לילות כימים למען בריאות הציבור בישראל. אנו מצפים מגורמי האכיפה לפעול להחזרת ביטחונה האישי ובסביבת מקום מגוריה של ד"ר אלרעי פרייס. לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן