המשטרה התקפלה: תפילת הרב שמואל אליהו תתקיים כמתוכנן

אחרי שדרישת המשטרה להקמת כלוב למתפללים התקבלה בביקורת רבה, הגיעו הצדדים להסכמות והתפילה המיוחדת בכותל הדרומי תחל ב-6:15 בבוקר. "תודה למשטרה על ההשתדלות הגדולה לאפשר את קיום התפילה למרות התפרעות הערבים", אמר הרב שמואל אליהו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/04/22 17:46 יח בניסן התשפב

המשטרה התקפלה: תפילת הרב שמואל אליהו תתקיים כמתוכנן
הרב שמואל אליהו, ניצח את המשטרה, צילום: ללא

לאחר שהמשטרה הערימה קשיים על קיום התפילה המיוחדת של הרב שמואל אליהו בכותל הדרומי, ואף דרשה הקמת כלוב מברזל למתפללים, לפני שעה קלה הגיעו הצדדים לסיכומים לפיהם והתפילה תתקיים כפי שתוכנן מראש.

"שמחים להודיע כי מחר תתקיים תפילת שחרית בכותל הדרומי עם כלי הנגינה. קרבנות בשעה 6:15. הודו בשעה 6:30. הלל בשעה 7:00", כך אמרו בלשכתו של הרב שמואל אליהו והכירו תודה לכוחות המשטרה: "תודה למשטרת ישראל ולניצב דורון תורג'מן על ההשתדלות הגדולה לאפשר את קיום התפילה למרות התפרעות הערבים על הר הבית. תודה לשוטרים שעמלים יומם ולילה ולא חוגגים עם בני ביתם כדי שאזרחי ישראל יוכלו להסתובב בבטחה בירושלים ובכל הארץ".

מוקדם יותר, רבה של צפת שמקיים בשנים האחרונות תפילה מיוחדת בחול המועד פסח בכותל הדרומי, מתח ביקורת חריפה על דרישות המשטרה הנוקשות וכתב: "היום הודיעו לנו הפיקוד הבכיר של המשטרה כי אסור לנו להתפלל שם אלא אם כן נקים כלוב בתוך יום בגובה 9 מטר ובאורך 30 מטר. כלוב שיגן עלינו מזיקוקים ואבנים שכנראה הערבים יזרקו מהר הבית. מסתבר שהממשלה לא הפנימה שירושלים שוחררה ומאפשרת לפורעים לנהל את בירת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן