בנט הודיע: "לקחתי פסק זמן"

כל המדינה יצאה לנצל את מזג האוויר הנעים, ואחרי העמידה בפקקים הגיעו לאתרי הטבע ולמסלולי הטיולים. אז איפה ראש הממשלה טייל עם המשפחה? ובאיזו אטרקציה חריגה בחר השר מתן כהנא?

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/22 15:18 יח בניסן התשפב

בנט הודיע: "לקחתי פסק זמן"
נחל פרס, לשם בנט הגיע, צילום: Mendy Hechtman/Flash90

"לקחתי פסק זמן": כך הודיע היום (ג') ראש הממשלה נפתלי בנט, אך אל דאגה, לא מדובר בהפסקה מהחיים הפוליטיים באופן קבוע, אלא רק של מספר שעות וזאת כדי לנצל את "מצוות החג" - טיול בארץ ישראל.

ראש הממשלה יצא לטיול עם משפחתו בנחל פרס ובגבי פרס בצפון-מזרח הנגב. "זה מסלול מושלם של שלוש-ארבע שעות, עם נוף צוקי מרהיב וטיפוסי סלעים שמתאימים לכל המשפחה. הגבים מלאי-מים טובים וקרירים ונכנסנו לתוכם", סיפר בנט בפייסבוק והוסיף: "אין כמו טיול בארץ היפהפייה שלנו", וצירף תמונה עם בנו דוד.

לעומת ראש הממשלה שהלך על מסלול מוכר יחסית, אחד משריו בחר אופציה מיוחדת ולא שגרתית. שר הדתות מתן כהנא החליט לשבור שגרה ועשה שייט בקייק בים המלח: "קייקים בים המלח. חוויה ייחודית - מומלץ בחום", אמר השר כהנא ואף הוסיף לינק לאתר החברה דרכה עשה את השייט הייחודי.

שרת הפנים איילת שקד בחרה אמש (ב') להגיע דווקא למשחק הכדורגל של קבוצתה האהובה הפועל תל אביב בליגת העל, ושר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע ביום ראשון למשחק הכדורסל של הפועל ירושלים, אותה הוא אוהד. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן