אחרי הפרישה: מה נתניהו הבטיח לשמוליק סילמן

יו"ר הקואליציה לשעבר התקבלה בזרועות פתוחות אצל יו"ר האופוזיציה, אולם דיווח מגלה כי נתניהו הציע לבעלה, שמוליק סילמן, תפקיד פוליטי בכיר. השניים בתגובה: שקר וכזב

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 21:49 יא בניסן התשפב

אחרי הפרישה: מה נתניהו הבטיח לשמוליק סילמן
שמוליק סילמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כמעט שבוע עבר מאז הטלטלה המערכת הפוליטית עם הודעתה של חברת הכנסת עידית סילמן על פרישה מהקואליציה. סילמן, חברת ימינה, שהייתה יו"ר ועדת הבריאות וגם יו"ר הקואליציה, הפתיעה רבים בעזיבתה הפתאומית, "אינני יכולה עוד", כך אמרה. 

מאז, הועלו השערות רבות באשר לעריק נוסף מימינה שיחבור לאופוזיציה, ומוקדם יותר היום (ד'), דווח כי סילמן ניהלה מגעים עם חברה למפלגה אביר קארה, שיחות שבמהלכן השתתף גם בעלה שמוליק סילמן, שעל פי הדיווח של ירון אברהם גם הרים את קולו. 

אולם, זו לא הפעם הראשונה בה לקח חלק שמוליק סילמן בעבודתה של רעייתו. על פי דיווח שמתפרסם הערב בחדשות 13, סיפר סילמן בשיחות סגורות כי בעבר קיבל מראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, הצעות לתפקיד פוליטי בכיר, זאת אם עידית לא תגיע למשרה ציבורית בכירה. עוד עולה מהדיווח, כי סילמן מכחיש את הטענות, וכך גם יו"ר הליכוד שאומר כי מדובר בשקר וכזב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן