הקטל בכבישים טרדגיה: מנהלת הגיל הרך במועצת הר חברון נהרגה בתאונת דרכים

מועצה אזורית הר חברון הודיעה כי מנהלת הגיל הרך במועצה, חני שפירא, נהרגה בתאונת דרכים בין רכבה לרכב פלשתיני שעבר לנתיב שלה ליד עשהאל. בתאונה נפצעה באורח בינוני גם מהנדסת המועצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 08:10 יא בניסן התשפב

טרדגיה: מנהלת הגיל הרך במועצת הר חברון נהרגה בתאונת דרכים
חני שפירא ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

תאונת דרכים קטלנית: חני שפירא, מנהלת הגיל הרך של מועצה אזורית הר חברון נהרגה אתמול (ב') בתאונת דרכים בין רכבה לרכב פלשתיני שעבר לנתיבה. הרכב הפוגע עקף רכב שהמתין לפנות שמאלה לכביש לא חוקי שנסלל ללא אישור ע"י הפלשתינים והתוצאה קשה, מנהלת המעונות של המועצה נהרגה ומנהדסת המועצה נפצעה באורך בינוני.

ראש המועצה יוחאי דמרי ספד לחני וכתב בהודעה שהוציא לתושבים: "בצער רב אנו מודעים על מותה הטרגי של מנהלת הגיל הרך במועצה, חני שפירא ז"ל שנהרגה בתאונת הדרכים שהתרחשה ליד עשהאל".

הוא המשיך: "מועצת הר חברון, מנהליה עובדיה וכל צוות הגיל הרך, המומים וכואבים את לכתה של חני. כולנו הכרנו את חני כעובדת ותיקה, מסורה, מקצועית, לבבית וחייכנית. אנו שולחים תנחומים למשפחתה היקרה של חני ולכל בית אשכולות. ואיחולי החלמה מהירה לחברתנו אינה פלין שנפגעה אף היא בתאונה ומצבה בינוני ויציב".

דמרי אומר כי כבר תקופה ארוכה שהוא מתריע כי הכבישים בהר חברון  אינם תקניים וכי הכבישים הלא חוקיים של הפלסטינים מתחברים אליהם. דמרי ביקש להיפגש עם שרת התחבורה ולהתריע על המצב  אך לא ניתן מענה לפגישה.

דמרי הדגיש כי "בתקופת הרמאדן גורמי האכיפה יודעים לציין כי כמות התאונות עם מעורבות הפלסטינים עולה מתוצאה  של תרבות נהיגה המסכנת חיי אדם, חייבים לעצור את תרבות הנהיגה, הכבישים הלא חוקיים והרכבים שירדו מהכביש (משטובות), שילמנו היום מחיר כבד מנשוא".