מציל חיים: מבצע אכיפה בכבישי יהודה ושומרון

לאחר המקרה הטרגי של משפחת מעודד, התבצע אמש מבצע אכיפה של המשטרה בכבישי יהודה ושומרון. בין הנהגים שנתפסו נמצאו נהגים שנסעו במהירויות של 178 קמ"ש, 163 קמ"ש 158 קמ"ש ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/21 08:49 ח בטבת התשפב

מציל חיים: מבצע אכיפה בכבישי יהודה ושומרון
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי התנועה של מחוז ש"י ביצעו אמש (ז') מבצע אכיפה בכבישי יהודה ושומרון נגד עבירות מהירות ונגד עבירות מסכנות חיים במטרה להרתיע ולאתר פורעי החוק המסכנים את כלל משתמשי הדרך. כזכור, לפני כשבוע וחצי, נהרגו בתאונה קשה ליד עופרים ילדי משפחת מעודד מהיישוב ברוכין. ההורים נפצעו קשה והאם, שהייתה בהריון קשה, איבדה את עוברה.

במסגרת הפעילות אמש נעשתה אכיפה מוגברת בכביש 1 לכיוון יריחו ובכביש 60 סמוך לרחלים. נמדדו במכמונת מהירות מספר כלי רכב שחרגו מהמהירות המותרת.  בין הנהגים שנתפסו נמצאו נהגים שנסעו במהירויות של 178 קמ"ש, 163 קמ"ש 158 קמ"ש ועוד.

כלל הנהגים שנתפסו רישיונם נשלל במקום והם זומנו לשימוע אצל קצין משטרה. מהמשטר הנמסר כי נהיגה במהירות מופרזת שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה.

"כתוצאה מתת תקצוב של שנים, כבישים רבים ביהודה ושומרון צרים, מפותלים, ומסוכנים בדיוק כמו הכביש הזה בו קרתה התאונה; בשנים האחרונות חל שיפור מסוים אולם כבישים רבים עדיין לא עומדים בשום סטנדרט מינימאלי, כולל הכביש הזה. כמו כן העדר האכיפה וההרתעה כלפי התופעה של העבריינות והנהיגה של הנהגים מהרשות הפלסטינית שרבים מהם נוהגים ברכבים שלא אמורים להיות על הכביש, ללא רשיון ואין מספיק אכיפה על התנועה, זה מצב שצריך להשתנות באופן מיידי. לטובת כל הנוסעים על הכביש", אמר לאחר התאונה ראש מועצת שומרון יוסי דגן.


(זירת התאונה).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן