ישראל גנץ: אני מקבל מסרים לפיהם יהיו לי יותר אישורי בניה אם אפחית במחאה

ראש מועצת בנימין תוקף את ממשלת ישראל וטוען כי הוא מקבל מסרים לפיהם ככל שיפחית במחאה נגדה, כך יגדל הסיכוי לקבלת אישור יחידות דיור לבנייה: "לממשלה שהופכת בנייה בארץ ישראל לסחר מכר פוליטי, אין זכות קיום"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/04/22 12:04 י בניסן התשפב

ישראל גנץ: אני מקבל מסרים לפיהם יהיו לי יותר אישורי בניה אם אפחית במחאה
ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, צילום: צלמירי

ברקע אי כינוסה של מועצת התכנון העליונה (מת"ע) והקפאת הבניה ביהודה ושומרון, ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ מעביר היום (ב') מסר לממשלה בראשות נפתלי בנט ואומר כי הממשלה לא תקנה שקט תמורת אישור יחידות דיור. 

"זו קואליציה רעה להתיישבות ולמדינת ישראל", אומר גנץ ותוקף את הממשלה ויחסה למתיישבים: "זהו שלטון שבחר להקים דה פקטו מדינה פלסטינית, ללבות שנאה ולהסית נגד חלוצי יו"ש, ולדרדר את מעמדנו בזירה הבינלאומית. שלטון כזה צריך להתחלף ומהר".

"להחיל הקפאה כברירת מחדל ולזרוק פירורים של בנייה מדי פעם, רק ממחיש את עומק הבעיה. ההתיישבות היא חלק בלתי נפרד מהמחנה הלאומי ומציבור אוהבי העם והארץ. לא יפרידו ביננו. נאבק יחד עד להחלפת השלטון".

לסיום אומר ראש מועצת בנימין: "אני מקבל מסרים לפיהם ככל שאפחית את גובה המחאה כך יגדל הסיכוי שאקבל אישור יחידות דיור לבנייה. ואני עונה: לממשלה שהופכת בנייה בארץ ישראל לסחר מכר פוליטי, אין זכות קיום".