תמיכה מפתיעה לבן גביר: "רק אתה תושיע אותנו מתומכי הטרור"

יו"ר עוצמה יהודית פרסם גינוי לדבריו של יו"ר הרשימה המשותפת שקרא למרוד במדינת ישראל, "תומך טרור, מחבל, מסית, החבר החדש של בנט", וזכה לתמיכתו של חלוץ נבחרת ישראל וקבוצת ואיאדוליד

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/04/22 09:09 י בניסן התשפב

תמיכה מפתיעה לבן גביר: "רק אתה תושיע אותנו מתומכי הטרור"
בן גביר , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, קרא אמש (א') לצעירים ערבים "לגמור את הכיבוש הרצחני, כדי שתקום מדינת פלשתין". יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, פרסם כמו רבים מחברי הכנסת מימין ומשמאל, גינוי לדבריו החמורים של עודה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "תומך טרור, מחבל, מסית, החבר החדש של בנט. בושה!". 

מי שהגיב לבן גביר היה שחקן הכדורגל שון וייסמן, חלוצה של נבחרת ישראל וקבוצת ואיאדוליד מהליגה השניה בספרד: "רק אתה תושיע אותנו מתומכי הטרור האלו!!!". בן גביר לא פספס והשיב לווייסמן בציוץ חדש: "תודה שון. תמשיך לקצור הצלחות במגרש ונקווה שאנחנו נקצור הצלחות ונסלק את תומכי הטרור מכנסת ישראל!!". 

עודה: "זהו שפל שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון של הכיבוש"

"רמדאן כרים לחברינו ובמיוחד לצעירים", ברך עודה בפתח דבריו. "בתקופה האחרונה צעירים פלשתינים בעלי אזרחות ישראלית אמרו לי שפוגעים בהם ומשפילים אותם. חשוב לי להגיד לי מכאן, מ'באב אל-עמוד', כי זהו שפל שאחד מבנינו יצטרף לכוחות הביטחון של הכיבוש. הכוחות שנמצאים כאן, משפילים את עמנו ומשפילים את כל מי שבא להתפלל במסגד אל-אקצא".

"העמדה ההיסטורית שלנו היא שנהיה עם בני עמנו כדי לגמור את הכיבוש הרצחני, כדי שתקום מדינת פלשתין ושיונפו דגלי פלשתין על חומות ירושלים - ושיחל השלום על אדמת השלום. אסור שהצעירים יצטרפו לכוחות הכיבוש. אני קורא לצעירים שכבר הצטרפו, שהם לא יותר מאחוז אחד, בסך הכול כמה אלפים, שההצטרפות שלהם מעליבה ומשפילה, אני קורא להם - תזרקו להם את הנשק בפרצוף ותגידו להם שהמקום שלנו לא איתכם. לא נהיה חלק מהעוול ומהפשע".