משה ליאון מתחייב: זה התאריך בו הרכבת הקלה תגיע גם לעין כרם

ראש עיריית ירושלים מתייחס בריאיון לכיפה למצב הפקקים בכניסה לעיר, מבהיר מתי ייגמרו עבודות התשתיות בכבישים וחושף כמה נוסעים צפויים לעבור ברכבת הקלה מדי יום | הריאיון המלא יתפרסם ברביעי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 10/04/22 21:59 ט בניסן התשפב

משה ליאון מתחייב: זה התאריך בו הרכבת הקלה תגיע גם לעין כרם
משה ליאון בריאיון לכיפה, צילום: חדשות כיפה

בחודשים האחרונים נשמעת ביקורת רבה על עבודות התשתית הרבות בעיר, דבר שיוצר פקקים ועומסי תנועה בכל רחבי העיר ובעיקר בכניסה לירושלים. "גם אני יושב בפקקים, זה לא נעים", הגיב ליאון לדיון ברשתות החברתיות, והסביר כי, "אנחנו משקמים תשתיות שלא נגעו בהם עשרות שנים".

יש המון בנייה והתפתחות בעיר אבל בסוף, שכונות שלמות תקועות ופקוקות. יש לך בשורה לתושבי העיר?

"ירושלים הולכת למקום אחר והיא תהיה הראשונה לצאת מהפקקים ברגע שנסיים את העבודות האלה. אנחנו בונים קווי רכבת קלה וזה לא דבר פשוט ודורש עבודות תשתיות. אנחנו עושים הכול כדי להקטין את עומסי התנועה שנוצרים בעקבות העבודות האלה, אין ספק שככל שזמן העבודות יתקצר כך יהיה יותר טוב. אנחנו עושים הכל כדי שהעיר תצא מהפקקים", אמר ליאון, במקביל להודעת העירייה על כך שתשהה את כל עבודות התשתית במהלך חול המועד פסח, כדי לאפשר תנועה נוחה ונטולת פקקים למבקרים בירושלים בחג.

"פחות משנה מהיום נסיים את הארכת הקו הנוכחי להדסה עין כרם ולעין יעקב", התחייב ראש העיר והכריז כי בסיום העבודות, הרכבת הקלה תסיע מדי יום 500 אלף נוסעים, יותר מפי שניים מאשר היום.

הריאיון המלא יתפרסם ביום רביעי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן