איבריו של הנרצח בפיגוע נתרמו: "תרומתו האחרונה לחברה הישראלית"

תרומה אחרונה ואצילית: איבריו איתם מגיני הי"ד, שנרצח בפיגוע בתל אביב והיה חתום על כרטיס אדי, ייתרמו לחולים ויצילו חיים. בין השאר יושתלו קרניותיו ויאפשרו ללקויי ראייה לשוב לראות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/22 10:58 ט בניסן התשפב

איבריו של הנרצח בפיגוע נתרמו: "תרומתו האחרונה לחברה הישראלית"
תומר מורד ואיתם מגיני הי"ד, צילום: באדיבות המשפחות

משפחתו של איתם מגיני הי"ד, שנרצח בפיגוע בתל אביב ביום חמישי האחרון יחד עם חבר ילדותו תומר מורד וברק לופן הי"ד, הסכימה לתרום את איבריו של איתם לחולים הזקוקים לכך. תרומה אצילית ומרגשת זו תאפשר את הצלת ושיפור איכות חייהם של אנשים רבים הממתינים לתרומת איברים.

הוריו של מגיני, שהיה חתום על כרטיס אדי, הסכימו לתרום את איבריו וכינו זאת בהתרגשות "תרומתו האחרונה לחברה הישראלית". בין השאר, ייתרמו קרניותיו של מגיני ויושתלו בהמשך בקרב חולים הסובלים מעיוורון ולקות ראייה, דבר שיאפשר להם לשוב ולראות.

נרצח עם חבר ילדותו

איתם מגיני נרצח ביום חמישי בפיגוע בתל אביב לאחר שיצא לבלות בבר האילקה עם חבר ילדותו, תומר מורד, שנרצח אף הוא בפיגוע. ביום שישי נקבע מותו של ברק לופן הי"ד, ובכך עלה מספר הנרצחים בפיגוע לשלושה. הלוויותיהם של הנרצחים יתקיימו לאורך היום (ראשון).

בתוך כך נערכה במהלך השבת פעילות מאסיבית של כוחות הביטחון בג'נין במהלכה נאטם בית המחבל שביצע את הפיגוע לקראת הריסתו. ברחבי הארץ נמשכת הכוננות הגבוהה של כוחות הביטחון מחשש לפיגועים נוספים במהלך הרמדאן וחג הפסח.