כך הגיבו חברי הכנסת למהלך הנקמני של בנט

דקות אחדות אחרי שימינה הכריזו על עמיחי שיקלי כפורש: התגובות של חברי הכנסת מהאופוזציה ממהרות להגיע "שיקלי, בשבילנו אתה לא פורש, אתה גיבור, אנחנו איתך"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 07/04/22 18:09 ו בניסן התשפב

כך הגיבו חברי הכנסת למהלך הנקמני של בנט
שיקלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דקות אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט וחברי סיעת ימינה החליטו כי חבר הכנסת עמיחי שיקלי יוכרז כפורש, מהלך עם משמעויות רבות לעתידו הפוליטי הגיעו התגובות להכרזה הדרמטית כשהמסר המרכזי שעולה מכל חברי האופוזיציה היא- לא שיקלי הוא הפורש אלא בנט.

מפלגת הליכוד הגיבה: "כשממשלת החולשה של בנט קורסת הוא לא בוחל באמצעים ומנסה לנקום בעמיחי שיקלי, חבר הכנסת ברשימתו שנבחר בקולות הימין ונותר נאמן לערכים שלשמם הוא נבחר. התרגיל של בנט לא יעבוד ואנו נילחם בו בכל דרך ציבורית ומשפטית. עוד לפני הדיון שבנט מכנס - ממשלת החולשה שלו כבר תיפול".

חבר הכנסת יואב קיש: "מי שפרש מימינה זה בנט ואלו שהלכו אחריו. בנט הפר את כל הבטחות הסיעה לבוחרים בשביל כסא עור הצבי. שיקלי לעומתו נשאר נאמן לערכים ולהתחיבויות לבוחרים ולא קיבל שום תמורה".

חבר הכנסת פטין מולא: "שיקלי, בשבילנו אתה לא פורש, אתה גיבור, אנחנו איתך".

https://twitter.com/FateenMulla/status/1512079856120475658/photo/1

חבר הכנסת אופיר סופר מהציונות הדתית מיהר להגיב למהלך, "ניסיון ההכרזה על ח״כ עמיחי שיקלי כפורש הוא פרפור הגסיסה של ממשלת השמאל הרדיקלי המתחננת לתמיכתם של טיבי, כסיף ואבו שחאדה".

חבר הכנסת ניר ברקת: "לא שיקלי הוא הפורש, אלא נפתלי בנט שפרש מהימין ומהדרך של המחנה הלאומי בשביל כסא"

חברת הכנסת מירי רגב: "במקום שבנט ושקד יפרישו את התנועה האיסלאמית ומחנה עבאס מהממשלה. הם ממשיכים בדרכם ומחליטים להפריש את מי שנאמן לערכי הימין עמיחי שיקלי. ככה נראים פרפורי הגסיסה של הקואליציה, בה הפורשים היחידים הם אלה שפרשו מהערכים שלהם".