גיבוי מפתיע לבן-גביר: "תשעים ותשע אחוז סבורים כמוהו"

הרב מאזוז הביע השבת תמיכה מפתיעה ביושב ראש מפלגת עוצמה יהודית במהלך השיעור השבועי אותו הוא מעביר והצהיר: " יום אחד השמאל הזה יעבור מן העולם"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 02/04/22 23:24 א בניסן התשפב

גיבוי מפתיע לבן-גביר: "תשעים ותשע אחוז סבורים כמוהו"
הרב מאזוז, צילום: Flash90

ראש ישיבת כסא רחמים מרן הגאון רבי מאיר מזוז שליט"א בירך הערב (ש') בשיעורו השבועי בחום את איתמר בן גביר וציין: "מברכים את איתמר בן גביר, אנא בכוח גדולת ימינך תתיר צרורה. אנא בכוח גדולת ראשי תיבות - איתמר בן גביר והוא לא חת, אמר את דעתו בכנסת, לא חת מראש הממשלה, לא מראש בטטה ולא מפרשנדתא ולא מאספתא.

"אמר את דעתו, יש לו חסינות אמנם, אבל אף ח״כ לא אומר את דעתו, הדעה של כל עם ישראל. תשעים ותשע אחוז חושבים כמוהו, אף על פי שהצביעו בעד השמאל. יום אחד השמאל הזה יעבור מן העולם. "ויעבור והנה איננו ואבקשהו ולא נמצא".

בן גביר הגיב לדברים: "בפתחו של שבוע חדש, מתרגש לקבל את ברכתו של מרן הגאון הרב מזוז שליט"א, איש האמת שתמיד אהבתו ודאגתו האמיתית נתונה לעם ישראל. אמשיך בדרכי ובברכתו שמלווה אותי, לא אירא להמשיך במאבקי למען עם ישראל וחיילי צה"ל".

נזכיר כי ההתערבות האחרונה של הרב מאזוז בפוליטיקה התרחשה בשנה שעברה כאשר תקף את בצלאל סמוטריץ' על רקע סירובו להקים ממשלה שנשענת על רע"ם אז הרב מאזוז הבהיר לו כי אפשרות זו עדיפה מכיוון שמדובר ב"רע במיעוטו".