האיומים על בן גביר הגיעו לרמה הגבוהה ביותר "האיומים לא ירתיעו אותי מהשליחות למען עם ישראל"

אחרי שעלה הבוקר להר הבית וברקע גל הטרור הנוכחי: יו"ר עוצמה יהודית עלה היום לרמת אבטחה 6, הגבוהה ביותר בכנסת, ויהיה מאובטח 24 שעות ביממה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 31/03/22 21:49 כח באדר ב'

האיומים על בן גביר הגיעו לרמה הגבוהה ביותר "האיומים לא ירתיעו אותי מהשליחות למען עם ישראל"
בן גביר הבוקר בהר הבית, צילום: מנהלת הר הבית

ברקע גל הטרור הנוכחי שפוקד את ישראל המשטרה החליטה להעלות את דרגת רמת האיום נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר לדרגה שש, הנחשבת כרמת האיום הגבוהה ביותר.

בימים האחרונים האיומים על חייו של בן גביר גברו, לאחר שהודיע על כוונתו לעלות להר הבית. נזכיר כי מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, אמר אמש כי בתקופת חודש הרמדאן, תתאפשר עליית יהודים להר הבית כמדי שנה אך הכניסה להר תצומצם לאחת בלבד. לאחר הערכת מצב לקראת חצות אמש, הוחלט על ידי תורג'מן כי בן גביר יוכל לעלות להר הבית, וכך התקבל גם בהערכת מצב שהתקיימה הבוקר. בן גביר תיאם את ביקורו בהר הבית עם קצין הכנסת. הביקור הבוקר אמנם עבר בשקט, אך ברשתות פורסמו איומים מפורשים לפגיעה בחייו, איחולי מוות, קריאות לרצח והודעות איום רשמיות של ארגון החמאס.

ארגון הטרור חמאס הזהיר הלילה את בן גביר "מפני התקרבות למסגד אל-אקצא. אנו רואים בכיבוש הציוני את האחראי על ההשלכות והתוצאות של צעד פרובוקטיבי מסוכן זה". בעקבות העלייה המשמעותית ברמת האיום כלפי בן גביר, הורה קצין הכנסת ליחידת עוז לאבטחת אישיים של הכנסת להצמיד לבן גביר אבטחה צמודה במשך 24 שעות ביממה, וגם ליד ביתו. 

איתמר בן גביר מסר בתגובה לאיומים: "שום דבר מהאיומים נגדי לא ירתיע אותי מלהמשיך את שליחותי למען עם ישראל".