ביידן שוחח עם בנט: "ארצות הברית עומדת בתקיפות לצד ישראל מול איומי הטרור"

הנשיא האמריקאי שוחח עם ראש הממשלה בכדי "להביע את תנחומיו העמוקים בעקבות פיגועי הטרור הנוראיים" | בהודעת הבית הלבן נכתב: "הנשיא האמריקאי הציע את כל הסיוע המתאים לבני בריתנו הישראלים כאשר הם מתמודדים עם איומים על אזרחיהם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 31/03/22 07:38 כח באדר ב'

ביידן שוחח עם בנט: "ארצות הברית עומדת בתקיפות לצד ישראל מול איומי הטרור"
בנט וביידן , צילום: Avi Ohayon/GPO

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוחח אמש (ד') עם ראש הממשלה נפתלי בנט, הביע את תנחומיו על הנרצחים בפיגועי הטרור והציע סיוע נוכח המצב. ראש הממשלה הודה לנשיא ביידן על עמידתו לצד העם בישראל ועל השתתפותו, בשם הממשל בצער משפחות הקורבנות. השניים שוחחו על מספר נושאים נוספים, בהם איראן ותוקפנותה האזורית.

בהודעת הבית הלבן נכתב כי "הנשיא ביידן הביע את תנחומיו העמוקים בעקבות פיגועי הטרור הנוראיים בהם נרצחו 11 בני אדם בשלוש ערים בישראל". עוד נכתב כי הנשיא האמריקאי הדגיש כי "ארצות הברית עומדת בתקיפות ובנחישות לצד ישראל מול איומי הטרור האלה ומול כל האיומים על מדינת ישראל".

המנהיגים דנו בחשיבותן של שותפויות אזוריות, כפי שהדגימו הסכמי אברהם ו"פסגת הנגב" שהתקיימה בתחילת השבוע בשדה בוקר, בקידום הביטחון ושיפור חייהם של אנשים ברחבי המזרח התיכון. עוד נכתב כי "הנשיא האמריקאי הציע את כל הסיוע המתאים לבני בריתנו הישראלים כאשר הם מתמודדים עם איומים על אזרחיהם".

מלשכת ראש הממשלה נמסר הבוקר כי "בנט הודה לביידן על עמידתו לצד העם בישראל נוכח מתקפת הטרור שחווים אזרחיה בימים האחרונים ועל השתתפותו, בשם הממשל האמריקאי, בצער המשפחות".

ראש הממשלה בהצהרה מצולמת, אמש: