שני ערבים תקפו שוטרים בירושלים - שוטר אחד פונה לקבלת טיפול רפואי

כוחות משטרה הוזעקו לאזור שוק מחנה יהודה, זאת לאחר שהתקבל דיווח על שני חשודים שהתבטאו והתנהלו באופן חריג. כשהבחינו השוטרים בשניים, הם תקפו את השוטרים בברוטאליות באמצעות אגרופים וחניקות - שוטר אחד נחבל קלות

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/22 09:54 כז באדר ב'

שני ערבים תקפו שוטרים בירושלים - שוטר אחד פונה לקבלת טיפול רפואי
שוק מחנה יהודה, היום, צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (ד') התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשודים ערבים שירדו מהרכבת הקלה בירושלים באזור שוק מחנה יהודה, זאת לאחר שהתבטאו והתנהלו באופן חריג וחשוד. כוחות משטרה הוזעקו למקום ובתום סריקות, איתרו את החשודים בקצביה באזור. כשהבחינו השוטרים בשניים, הם תקפו את השוטרים בברוטאליות באמצעות אגרופים וחניקות.

במהלך מאבק השוטרים עם החשודים בניסיון לעוצרם ונוכח הסכנה לשוטרים במקום כתוצאה מהאלימות החריגה של החשודים כלפיהם, ביצע אחד השוטרים ירי נקודתי לעבר פלג גופם התחתון של החשודים והם נפצעו באורח קל. 

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לאזור ולאחר השתלטות השוטרים על החשודים ומעצרם, הם פונו לקבלת טיפול רפואי. כתוצאה מתקיפת השוטרים נחבל שוטר אחד והוא פונה לקבלת טיפול רפואי במצב קל.

מבירור זהותם של שני החשודים, עולה כי מדובר בתושבי מזרח ירושלים. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע לאזור וקיים הערכת מצב עם המפקדים, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

עקב הפיגוע באזור שוק מחנה יהודה, הופסק זמנית שירות הרכבת הקלה מתחנת שער שכם עד לתחנה המרכזית.