נחשף: הסלב הסרוג שיחליף את אבשלום קור בהנחיית חידון התנ"ך

שבוע אחרי שנדהמנו מהודעת הפרישה של הדוקטור אבשלום קור מההגשה המיתולוגית של חידון התנ"ך, כבר נמצא מחליף חדש, המגיש הסרוג עופר חדד

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 10:14 כו באדר ב'

נחשף: הסלב הסרוג שיחליף את אבשלום קור בהנחיית חידון התנ"ך
עופר חדד , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לפני שבוע דיווחנו על סיומה של תקופה: המגיש הוותיק של חידון התנ"ך ביום העצמאות פורש מתפקידו. אבל אל דאגה, כבר היום נחשפה זהותו של המגיש סרוג שיחליף את קור בתפקיד היוקרתי, העיתונאי והמגיש הסרוג עופר חדד שעובד בחברת החדשות.

עופר חדד יחליף את אבשלום קור

נציין כי בכתבה שפרסמנו בשבוע שעבר הצבנו את חדד כמועמד מתאים וכתבנו, "הסרוגים הטובים כבר מזמן בתקשורת, אבל הראשון שעשה את זה כמו שצריך וכבש גם את עמדת ההנחיה הוא עופר חדד שמוביל את התכנית 'שלוש' בחדשות 12. בוגר תנועת בני עקיבא ובוגר ישיבת ההסדר בעתניאל, שתנ"ך הוא אחד מאבני היסוד שלה. חדד הוא מנחה מקצועי, רהוט ודתי, אין מתאים ממנו להיכנס לנעליו של אבשלום קור". כעת ניתן לומר באופן רשמי, שחדד יכנס לנעליו הגדולות של קור.

במכתב לממונה על חידוני התנ"ך בו הודיע על פרישה כתב קור: "כשקיבלתי עליי את התפקיד היו לי שלושה ילדים. היום, השבח לאל, אני אב לשישה ילדים וסב ל־24 נכדים, שיהיו בריאים. אני חש שהגיעה העת להיפרד מהנחיית החידון ביום העצמאות ולהחזיר את הפיקדון הזה למדינת ישראל".

קור הנרגש הוסיף: "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמפעל החינוכי הזה, ולעבוד באהבה עם אנשים נפלאים. מרגשת אותי הידיעה שבמהלך השנים עלו ארצה רבים מחתני התנ"ך וכלות התנ"ך. זו הגשמת החלום הציוני".