בגלל הקורונה או המצב הביטחוני? בנט דוחה את הנסיעה להודו

ראש הממשלה נפתלי בנט תכנן לצאת במוצאי שבת לביקור רשמי ראשון בהודו, גל הטרור והידבקותו בקורונה שיבשו את התכניות וראש הממשלה יישאר בארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 08:57 כו באדר ב'

בגלל הקורונה או המצב הביטחוני? בנט דוחה את הנסיעה להודו
בנט ממריא, ארכיון , צילום: לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, היה אמור לצאת לביקור רשמי ראשון בהודו, במוצאי שבת הקרובה בהזמנת ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי. אבל בשבוע האחרון התגבר גל הטרור וראש הממשלה נמצא חיובי לנגיף הקורונה והטיסה תחכה.

הביקור בהודו בוטל

בלשכת ראש הממשלה עדכנו הבוקר כי נסיעתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, להודו נדחתה ותתואם למועד חדש בהמשך. גם שר הביטחון בני גנץ שהיה אמור לטוס להודו השבוע, ביטל את הנסיעה.

מטרת הביקור הייתה לקדם ולחזק את הברית האסטרטגית בין המדינות, ולהרחיב את הקשרים הבילטרליים. ובנוסף, הידוק שיתופי הפעולה במגוון תחומים, בהם חדשנות, כלכלה, מחקר ופיתוח, חקלאות ועוד.

נזכיר כי המנהיגים נפגשו לראשונה בשולי ועידת האו"ם לשינוי אקלים בגלאזגו שנערכה בחודש אוקטובר האחרון, בה הזמין מודי את רה"מ בנט לביקור רשמי במדינה. 

מודי ובנט בוועידת האו"ם

מודי ובנט בוועידת האו"ם צילום: חיים צח/ לע"מ

אמש אמר ראש הממשלה על גל הטרור: "הלב נשבר ממותם של לוחמי מג"ב שיראל אבוקרט ז"ל ויזן פלאח ז"ל, שנפלו כשהגנו בגופם על אזרחים מפני רוצחים שפלים. לא נשכח את גבורתם. אני מאחל רפואה שלמה לפצועים ושולח את תנחומיי העמוקים למשפחות. פיגוע שני של תומכי דאעש בתוך ישראל, מחייב את כוחות הביטחון להסתגלות מהירה לאיום החדש. וכך נעשה. אני קורא לאזרחים להמשיך לגלות עירנות. יחד, נוכל גם לאויב הזה".