"אם לא תשתקי נהרוג אותך": שוד אכזרי כלפי ניצולת שואה בת 92

לבית המשפט המחוזי באר שבע הוגש כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר ביצעו שוד אכזרי בעיר כלפי ניצולת שואה בעיר. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות: השניים כפתו את ידיה ורגליה, הכו אותה והשליכו על הרצפה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/03/22 20:55 כה באדר ב'

"אם לא תשתקי נהרוג אותך": שוד אכזרי כלפי ניצולת שואה בת 92
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי באר שבע כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר ביצעו שוד אכזרי כלפי ניצולת שואה בת כ-92 בביתה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חופית קנטרוביץ', הנאשמים חי בן נעים (35) ושמעון לוי (56) מבאר שבע, הגיעו בתאריך 8.3.22 בשעות הערב לביתה של המתלוננת שמתגוררת בגפה בבירת הנגב, כשהם רעולי פנים ועוטים כפפות לידיהם, ודרשו ממנה כסף.

כאשר המתלוננת החלה לצעוק, כיסו הנאשמים את פיה ואמרו לה "אם לא תשתקי נהרוג אותך", כפתו את ידיה ורגליה, הכו אותה, השליכו על הרצפה, גררו אותה והמשיכו לשוב ולשאול "איפה הכסף". הנאשמים נטלו סכום של כ-10,000 שקלים וטבעת זהב, הותירו את המתלוננת כפותה ושרועה על הרצפה, ויצאו מביתה. המתלוננת אושפזה בבית החולים במשך שישה ימים.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות. כמו כן, ניסה נאשם 1 לדקור שוטר באמצעות מספריים כאשר עוכב לחקירה, ומיוחסות לו גם עבירות של איומים וניסיון לתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות. 

נציין כי כנגד המשיב 1 מאסרים על תנאי ברי הפעלה, ובהם, מאסר בן שישה חודשים שלא יעבור כל עבירת רכוש מסוג פשע. לחובת משיב 2 ,עבר פלילי הכולל עבירות אלימות, גניבה, סמים ועוד. כמו כן, תלוי ועומד כנגדו כתב אישום בעבירת איומים.