משה ליאון יעמוד בראש משלחת ירושלים למצעד החיים

ראש העיר ירושלים משה ליאון יעמוד בראש "משלחת ירושלים" במצעד החיים לאחר שהוזמן על ידי ארגון מצעד החיים. ליאון מסר: ירושלים מצדיעה לניצולי השואה וזוכרת את קורבנותיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 17:52 כד באדר ב'

משה ליאון יעמוד בראש משלחת ירושלים למצעד החיים
ליאון, צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

זוכרים את השואה: בסוף חודש אפריל (28.04) יתקיים ״מצעד החיים״ בפולין. הצועדים יצאו מאתר מחנה ההשמדה ״אושוויץ״, ויצעדו במסלול שיסתיים במחנה ״בירקנאו״.  במצעד בו יצעדו בגאון ניצולי שואה מרחבי העולם, אלפי מבוגרים ובני נוער, וכן מכובדים רבים בהם מנהיגי מדינות, אנשי ציבור ודת, תצעד ׳משלחת ירושלים׳ בהובלת ראש העיר ירושלים, משה ליאון.

יחד עם ראש העיר יצעדו חברי מועצת העיר ירושלים, הנהלת הדרג המקצועי, מנהלי ועובדי תאגידים עירוניים, עובדי עירייה, נציגות הסתדרות העובדים והנהלות המרכזים הרפואיים הדסה עין כרם ושערי צדק.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״אני גאה ונרגש לפתוח מסורת של הובלת ״משלחת ירושלים״ למצעד החיים. לעולם נזכור ולא נשכח, נציין את השואה, נלמד אותה ונחנך עפ״י מורשת הגיבורים ששרדו אותה. 
ירושלים, בירת ישראל, ואני העומד בראשה, מצדיעים לניצולי השואה, זוכרים את קורבנותיה ולעולם לא נשכח את חזונם למדינה יהודית, שהיא הערובה לבטחון כל יהודי בעולם״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן