עמר בר-לב שוב מסתבך בעקבות הפיגוע בבאר שבע

יממה אחרי שאמר על המחבל שנרצח בזירה "לא נשקוט עד שהרוצח ייכלא" השר לביטחון פנים מסתבך שוב כאשר הוא צייץ על מבצע של המשטרה בו נתפסו מבריחי נשק "לא נשקוט עד שנעמיד אותם לדין" בתוספת סמיילי קורץ

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 24/03/22 23:35 כא באדר ב'

עמר בר-לב שוב מסתבך בעקבות הפיגוע בבאר שבע
עמר בר לב, צילום: Miriam Alster/Flash90

אמש נשא דברים השר לביטחון פנים עמר בר לב בהלוויתה של דוריס יחבס ז"ל שנרצחה בפיגוע בבאר שבע ואמר כי "לא נשקוט עד שהמחבל ייכלא" למרות שכידוע לכל, המחבל חוסל על ידי אזרחים ערניים כבר בזירת הפיגוע.

יומיים עברו מאז החל מסע הרצח של המחבל הבדואי מחורה שרצח ארבעה בני אדם. אחת מהנרצחות, דוריס יחבס הי"ד בת 49 ממושב גילת שהותירה אחריה בעל ושלושה ילדים הובאה למנוחות בבית העלמין במושב גילת, שם התגוררה.

בהלוויתה נשא דברים השר לביטחון פנים עמר בר לב ואמר כי "לא נשקוט עד שהמחבל ייכלא" למרות שכידוע לכל, המחבל חוסל על ידי אזרחים ערניים כבר בזירת הפיגוע.

הדבר עורר סנסציה וזכה להתייחסויות רבות ברחבי הרשת, היום (ו') התייחס השר למהומה והצית אחת חדשה כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו על מבצע משטרתי בו נתפסו סוחרי נשק ואמר "הברחת הנשקים הגדולה בהיסטוריה מגבול לבנון-סוכלה!...  "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין.. ????", את הדברים כתב תוך שהוא משתמש בסמיילי קריצה – כנראה שימוש ציני בסערה שעורר בעקבות האמירה שלו בהלוויה".

בעקבות תקיפות חוזרות ונשנות של הגולשים על השימוש הלא ראוי בפיגוע מחק ברלב את החלק הזה בציוץ והאיר רק את הידיעה על סיכול הברחת הנשק.