תושב כסייפה נאשם בגניבת בדיקות אנטיגן בשווי חצי מיליון שקל

כתב אישום הוגש על ידי בית המשפט השלום בבאר שבע נגד מיגהאד אמטריאת, תושב היישוב הבדואי כסייפה, בחשד שגנב 100 ארגזי בדיקות קורונה שיועדו לחלוקה באזור לירושלים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 21/03/22 13:32 יח באדר ב'

תושב כסייפה נאשם בגניבת בדיקות אנטיגן בשווי חצי מיליון שקל
בדיקות אנטיגן, גנב בדיקות בשווי חצי מיליון שקל, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ב') לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד מיגהאד אמטריאת, בן 26 מכסייפה, בגין גניבת כמאה ארגזים של בדיקות אנטיגן בשווי של מעל חצי מיליון שקלים, שביצע לפני כחודשיים. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גניבה בידי עובד, זיוף מסמך ועוד.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אליזבט ברנר אברהם, הנאשם עבד כנהג רכב מסחרי בחברה העוסקת בהפצה ושינוע של מוצרים, ביניהם בדיקות אנטיגן לצורך גילוי מהיר של נגיף הקורונה. ב-20 בינואר בשעות הבוקר, הגיע הנאשם למרכז הלוגיסטי בשוהם, שם העמיס 101 ארגזים של בדיקות אנטיגן בשווי של מעל חצי מיליון שקלים ויצא לנסיעתו לצורך שינוע הבדיקות לארבע נקודות שהוקצו לו מראש באזור ירושלים, כשהוא מצויד בתעודות משלוח עליהם צריך לחתום מקבל הבדיקות .

הנאשם, בכוונה לגנוב את הבדיקות, זייף את תעודות המשלוח בכך שחתם במקום מקבל הבדיקות, העביר תצלומים של ארבע תעודות המשלוח החתומות לקבוצת הוואטסאפ הנקראת "חלוקת אנטיגן" בה עליו לדווח שהבדיקות נמסרו ליעדן, וזאת בשעה שבפועל לא סיפק את הבדיקות ליעדן אלא גנב אותן ומסר אותן לאחרים באזור הדרום.