נעצר המחבל שביצע פיגוע דקירה בירושלים ופצע שני שוטרים

פיגוע דקירה בירושלים: שני שוטרים נדקרו בעיר ירושלים באיזור הר הזיתים, החשוד נמלט מהמקום וכוחות ביטחון רבים סורקים בחיפושים אחריו. בר לב: "מחבלים ארורים וכוחות קיצון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/22 20:27 יז באדר ב'

נעצר המחבל שביצע פיגוע דקירה בירושלים ופצע שני שוטרים
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

עוד פיגוע בירושלים: לפני זמן קצר שוטר שפעל בשכונת ראס אל עמוד בירושלים נדקר על ידי חשוד שנמלט מהמקום. שוטר נוסף במצב קל עם פציעה בידו. כוחות משטרה רבים נמצאים במקום ומבצעים סריקות לאיתור החשוד.

לפני זמן קצר, במהלך פעילות אינטנסיבית תוך סריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את המחבל בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה.

החובשים של מד"א אליהו בן חמו ונאסר זחימאן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "2 הפצועים שהתהלכו במקום סבלו מפציעות מדממות. הצטרפנו לכוח הרפואה של המשטרה שהעניק להם טיפול רפואי ראשוני בשטצ. אחד מהפצועים שנפגע באורח בינוני פונה לבית החולים כשמצבו יציב והפצוע השני טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית חולים".

"מחבלים ארורים וכוחות קיצון ימשיכו לנסות ולפגוע בניסיונות שלנו לחגוג את חגי האביב"

השר לביטחון פנים עומר בר לב מסר: "פיגועי הדקירה ביממה האחרונה הם דוגמה נוספת לכך שמחבלים ארורים וכוחות קיצון ימשיכו לנסות ולפגוע בניסיונות שלנו לחגוג את חגי האביב לראשונה מזה שנתיים ללא הגבלות. משטרת ישראל ומג״ב ימשיכו להיות נחושים וחזקים בעמידתם על המשמר. החלמה מהירה לפצועים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "חוסר המשילות של הממשלה, מעודד את המחבלים להוציא פיגועים. בינתיים עד שהממשלה תתעורר ותעיף את האחים המוסלמים, צריכים להרוס את ביתו של המחבל ולגרש את בני משפחתו מהמדינה".