במהלך השבת: פיגוע דקירה בירושלים, המחבל נוטרל

ערבי תושב שכונת אבו-תור שבמזרח ירושלים שלף סכין ודקר עובר אורח שעסק בפעילות ספורטיבית, שוטרים שהוזעקו למקום ניטרלו אותו אחרי שניסה לדקור גם אותם. מצב הפצוע קל

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/22 19:03 טז באדר ב'

במהלך השבת: פיגוע דקירה בירושלים, המחבל נוטרל
צילום: דוברות המשטרה

היום (ש') בסביבות השעה 9:35, הגיע מחבל (28) תושב שכונת אבו-תור שבמזרח העיר ירושלים, לרחוב דוד רמז ולאחר שהתקרב לעבר אזרח שעסק בפעילות ספורטיבית וחלף במקום, שלף סכין ודקר אותו תוך כדי שהשניים מתעמתים ואזרחים נוספים מסייעים לנדקר.

שוטרי מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, הגיעו במהירות לזירת הפיגוע שם הבחינו במחבל שבשלב מסוים החל מתקדם לעברם, על אף קריאות של השוטרים לעברו לחדול ולאחר שקריאתם לא נענתה, אחד השוטרים ביצע ירי בודד לפלג גופו התחתון של המחבל והוא נוטרל. 

צילום: דוברות המשטרה

כתוצאה מפיגוע הדקירה, פונה האזרח שנדקר באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים כמו כן, המחבל פונה אף הוא לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים ועדויות. מפקד המחוז קיים הערכת מצב מיוחדת יחד עם המפקדים בזירת הפיגוע והטיל את חקירת הפיגוע על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.  בסיום הערכת המצב אמר ממ"ז ירושלים- ״התגובה של השוטרים מהירה ומסיימת את האירוע. התוצאה היא שמחבל מנוטרל, אזרח אחד פצוע וללא נפגעים נוספים. אנו נמשיך לפעול בנחישות ונגיב במהירות אל מול איומי הטרור באשר הם על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל״.