וידא שהקורבן אינו ערבי ושיסף את גרונו: כתב אישום בגין ניסיונות לרצח יהודים

הנאשם החליט לבצע פיגוע רצחני בדרך של שיסוף צווארו של יהודי אקראי. בתוך כך הוא הגיע לפני כשבועיים לכפר חיזמא כשהוא מצויד בסכין, אז ניגש אל מאחורי אחד המתלוננים ששהה בסמוך לחנות במקום ודקר אותו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 18/03/22 11:55 טו באדר ב'

וידא שהקורבן אינו ערבי ושיסף את גרונו: כתב אישום בגין ניסיונות לרצח יהודים
חיילים בחיזמא, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

פרקליטות מחוז ירושלים, פלילי, הגישה היום (ו') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אחמד נסלה, תושב ירושלים בן 24, בגין שני ניסיונות לרצח של יהודים בכפר חיזמא לפני כשבועיים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק, הנאשם החליט לבצע פיגוע רצחני בדרך של שיסוף צווארו של יהודי אקראי. בתוך כך הוא הגיע לפני כשבועיים לכפר חיזמא כשהוא מצויד בסכין, אז ניגש אל מאחורי אחד המתלוננים ששהה בסמוך לחנות במקום, החל לשסף את גרונו וזרק לעברו מוט ברזל שפגע בבעל החנות שניסה לעצור אותו.

וידא שהקורבן אינו ערבי ושיסף את גרונו

למחרת שב לכפר חיזמא כשהוא מצויד בסכין אחרת, אז ניגש למתלונן אחר ששהה בסמוך למכולת, וידא כי הוא אינו ערבי והחל לשסף את גרונו. המתלונן ניסה להגן על עצמו ובמקביל יצא בעל המכולת לעברו ובעקבות כך ברח הנאשם מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נזקקו המתלוננים לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של מעשה טרור של ניסיון לרצח. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כזכור, כוחות של מסתערבי ולוחמי מג"ב, יחד עם צה"ל פעלו במחנה הפליטים שועפט, בעקבות הכוונה שקיבלו מהשב"כ בדבר חשוד בביצוע שני פיגועי הדקירה. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן