זעזוע בצמרת בתאגיד: החל תהליך ההדחה של המנכ"ל אלדד קובלנץ

אלדד קובנלנץ משמש מזה כמנכ"ל הקבוע של תאגיד השידור הציבורי כבר שלוש שנים, ובימים אלו מתחיל נגד תהליך הדחה. ההליך מגיע בעקבות טענות על התעמרות וכן סכסוך מול יושב ראש מועצת התאגיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/22 18:29 יא באדר ב'

זעזוע בצמרת בתאגיד: החל תהליך ההדחה של המנכ"ל אלדד קובלנץ
אלדד קובלנץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מועצת תאגיד השידור הציבורי זימנה הבוקר (ב') את מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, לשימוע לפני פיטורים שייערך בסוף החודש. הזימון הגיע לאחר ישיבות של המועצה אודות מסקנות הוועדה שקבעה שבתאגיד קיימים דפוסים של התעמרות בעובדים, וכן לאחר שורת סכסוכים עם גיל עומר יושב ראש המועצה.

"העסק גמור"

גורם במועצה אמר לוואלה: "העסק גמור. לא נראה שקובלנץ מבין את מקומו. אם המטרה שלו הייתה טיפול זוגי, הוא לא היה שולח מכתבים משתלחים, או לפחות מתנצל. הוא התבלבל וחושב שהתאגיד זה הוא". הגורם הוסיף: "אם התאגיד היה חשוב לו כמו שהוא אומר, הוא היה נוהג בצניעות, ומיישר קו. אתה מדמיין מצב בו מנכ"ל משתלח ככה בדירקטוריון ונשאר עוד יום בתפקידו?".

קובלנץ התמנה במרץ 2015 למנכ"ל הזמני של תאגיד השידור הישראלי, "כאן", ובמרץ 2019 בחרה בו ועדת האיתור של תאגיד השידור כמנכ"ל הקבוע. השימוע לפני פיטורים צפוי להתקיים ב-27 במרץ בשעה 17:00.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן