הרב אליהו תומך ברב מדן: "נשים מוחלשות משכירות תמורת כסף את הגוף שלהן ללהט"בים"

אחרי שפורסם מכתבו של הרב יעקב מדן על היחס להומואים והמתקפה מצד ארגוני להט"ב, הרב שמואל אליהו מביע תמיכה ברב ואומר "חשוב לי לחזק את הדברים הפשוטים והאמתיים שנאמרו על ידו", צריך זה להשליך לפח את ההוראות של  ניצן הורביץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/22 17:43 ז באדר ב'

הרב אליהו תומך ברב מדן: "נשים מוחלשות משכירות תמורת כסף את הגוף שלהן ללהט"בים"
הרב שמואל אליהו, צילום: עמונואל מימון

מוקדם יותר הבוקר התפרסם מכתבו של הרב מדן בדבר היחס הראוי להומואים בקהילה, במכתב כותב הרב מדן כי האיסור של שר הבריאות ניצן הורוביץ על טיפולי המרה  הוא" החלטה פוליטית המכוונת לסדר יום מסוים".

רבה הראשי של צפת, הרב שמואל אליהו התייחס אף הוא למאמר של הרב מדן ואמר " קראתי את מכתבו של הרב מדן על היחס לטיפולי התאמה שעוברים גברים ונשים עם נטיות הפוכות ודבריו הם דברי אלוקים חיים. היה ברור שארגוני הלהטבי"ם יטיחו בו מילים חריפות, כדרכם, וחשוב לי לחזק את הדברים הפשוטים והאמיתיים שנאמרו על ידו.

"הארגונים שתקפו אותו לא שמו לב כמה אבסורד יש בדעה שלהם. לדעתם טיפולים חריפים שכוללים ניתוחי גוף של גבר שנועדו להפוך אותו לנקבה הם ניתוחים טובים וראויים. למרות שהניתוחים הללו גורמים עקרות לנצח. למרות שהם מונעים מהאדם שעושה אותם להביא ילדים לעולם. למרות שחלק ניכר מהמטופלים הללו מפתחים נטיות אובדניות. לפי דעתם המדינה צריכה להכניס יד לכיס של האזרחים כדי לקחת כסף לממן את הניתוחים הללו. 

הרב אליהו: למה לפתח שוק עבדים ושפחות של נשים מוחלשות שמשכירות תמורת כסף את הגוף שלהם ללהט"בים?

"לעומת זאת הם נלחמים בתוקף בטיפולים פסיכולוגים שעוזרים לאדם שיש לו גוף של גבר לקבל את גבריותו, שעוזרים לבת שיש לה גוף אשה לקבל את נשיותה. הם מכחישים בתוקף את המציאות שכולנו מכירים על מאות בנים ובנות שהיה להם בלבול בזהות המינית, ואחרי מספר שיחות עם פסיכולוג הם בנו בית, חיים חיים בריאים ומביאים לעולם טובה וברכה. את כל הטוב הזה רוצים הארגונים הללו לחמוס מאותם אנשים ומאתנו בכוח ובאלימות.

"פעמים רבות ניסו הארגונים הללו להעביר חוק בכנסת שיאסור טיפולי התאמה ונדחו בתוקף על ידי חברי הכנסת שלא מסכימים לכפיה הדורסנית הזו. לדעת נציגי הציבור זה לא חוקי לכפות על אנשים מאמינים לחיות על פי האג'נדות של השר הורביץ. לפגוע בזכויות יסוד חופש העיסוק של פסיכולוגים לטפל כפי שהם מבינים. לפגוע בזכות יסוד של אדם לחיות על פי אמונתו. 

מה שצריך זה להשליך לפח את ההוראות של  ניצן הורביץ

"כשראה הורביץ שאי אפשר לכפות בחוק על אחרים את הנטיה הלהט"בית שלו, הוא הוציא הוראה כנגד חוקי היסוד של מדינת ישראל. אבל מה שצריך זה להשליך לפח את ההוראות שלו, הן לא חוקיות בעליל. אין לו שום זכות חוקית או מוסרית לכפות על הציבור את האמונות המעוותות שלו. אין לו שום זכות להוציא הוראה כנגד חוקי יסוד במדינת ישראל. 

"ולמה אני כותב 'אמונות מעוותות'. כי אין לו אפילו מחקר אחד שמוכיח כי טיפולי התאמה של פסיכולוגים גורמים נזק לאנשים שעברו אותם. לעומת זאת יש מחקרים רבים מלמדים כי לפחות חצי מהלהט"בים נפגעו מינית בילדותם. פגיעה שגרמה להם את הנטיה ההפוכה הכואבת. 

מחזקים את ידיו של הרב יעקב מדן וקוראים לו חזק ואמץ

"אפשר לטפל בהשלכות של הפגיעה מינית ולהחזיר אנשים לחיות חיים בריאים. למה לנסות להכריח אנשים לחיות חיים עצובים? למה להכריח אנשים לאמץ ילדים? למה לפתח שוק עבדים ושפחות של נשים מוחלשות שמשכירות תמורת כסף את הגוף שלהם ללהט"בים?  למה לחיות נגד האמת, נגד השכל הישר. נגד הבריאה ונגד אלוקים. 

"אנחנו מחזקים את ידיו של הרב יעקב מדן וקוראים לו חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת כי עמך ה' אלוקיך בכל אשר תלך"