הפוליו בירושלים: שתי עדויות נוספות לנגיף נמצאו באיזור ירושלים

נמצאה עדות לנגיף הפוליו,שיתוק ילדים, בשתי דגימות צואה נוספות מירושלים וסביבתה. עד כה ידוע על מקרה של ילד חולה בירושלים ושתי דגימות עם עדות ראשונית לנגיף הפוליו בירושלים וסביבתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/22 11:30 ז באדר ב'

הפוליו בירושלים: שתי עדויות נוספות לנגיף נמצאו באיזור ירושלים
בית חולים, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

משרד הבריאות מעדכן: בתוצאות מעבדה ראשוניות שהתקבלו במסגרת הבדיקות היזומות, נמצאה עדות לנגיף הפוליו, שיתוק ילדים, בשתי דגימות צואה נוספות מירושלים וסביבתה. עד כה ידוע מקרה של ילד/ה חולה בירושלים ושתי דגימות עם עדות ראשונית לנגיף הפוליו בירושלים וסביבתה.

דגימה אחת נלקחה במסגרת החקירה האפידמיולוגית שעורכת לשכת הבריאות המחוזית בירושלים למגעים של הילד שנמצא חולה בנגיף הפוליו. הילד שנמצא עם עדות הנו ללא תסמינים. במסגרת החקירה נבדקו 3 דגימות שנמצאו שליליות וכן 19 דגימות מצויות בבדיקות ע"י המעבדה המרכזית לנגיפים. דגימה נוספת חיובית היא מתוך סקר צואה אנונימי שמבוצע בירושלים וסביבתה.

משרד הבריאות נמסר: "משרד הבריאות מרחיב את החקירה, בדיקות הצואה באזור ירושלים ואת דיגום הביוב בירושלים ובמוקדים נוספים בארץ. משרד הבריאות יעדכן בהתפתחויות ככל שיהיו. משרד הבריאות שב וקורא להורים לוודא כי ילדיהם מחוסנים על פי ההנחיות ולחסן את מי שטרם חוסן. מי שמחוסן - מוגן מפני תחלואה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן