סקר הרוב תומכים בנסיעת בנט לפוטין ובתיווך הישראלי

ראש הממשלה נפתלי בנט הפך לשחקן משמעותי במשא ומתן בין הרוסים לאוקראינים, וסקר של קמיל פוקס לחדשות 13 בדק את דעתו של הציבור על כך

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/22 21:14 ג באדר ב'

הרוב תומכים בנסיעת בנט לפוטין ובתיווך הישראלי
בנט מתייחס למלחמה באירופה, צילום: שאטרסטוק, לע"מ

היממה האחרונה הייתה דרמטית מאוד בשדה המדיני. סקר קמיל פוקס בחדשות 13 בדק מה חושב הציבור על טיסת בנט לפוטין ושולץ, מה דעתו על נסיונות התיווך ועל מדיניות החוץ של ישראל.

בסקר שאלו האם בנט פעל נכון כשטס לפוטין. 48% חושבים שבנט פעל נכון, לעומת 34% החושבים כי בנט לא פעל נכון. לשאלה האם ישראל צריכה לתווך במשא ומתן השיבו 52% כי ישראל צריכה לתווך, לעומת 32% הסוברים כי היא אינה צריכה לתווך.

לשאלת הפליטיםף האם ישראל צריכה לקלוט פליטים מאוקראינה, 55% ענו שכן אך עם הגבלה, לעומת 26% שענו כן בלי הגבלה ו-15% שענו כי ישראל לא צריכה לקלוט פליטים. נתניהו מול בנט: לשאלה מי מתאים יותר לנהל כעת את מדיניות החוץ של ישראל, ענו  49% כי נתניהו מתאים יותר, לעומת 23% הסוברים כי בנט מתאים יותר.

לסיום נשאלה השאלה הדרמטית ביותר: התאמה לראשות ממשלה. 50%, חצי, הלכו עם נתניהו לעומת 20% בלבד לבנט. שר החוץ וראש הממשלה החליפי לפיד זכה ל-17% בלבד, ושר הביטחון גנץ זכה ב-12%.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן