נתניהו התייחס למצב באוקראינה והפתיע: "תומך בהכנסת פליטים לא יהודים לישראל"

יו"ר האופוזיציה התייחס בכנס הסייבר-טק העולמי בפעם המעמיקה הראשונה ללחימה באירופה והדגיש כי, "צריך לעשות כל מאמץ כדי לעצור את הטרגדיה ושפיכות הדמים באוקראינה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/03/22 13:25 ל באדר א'

נתניהו התייחס למצב באוקראינה והפתיע: "תומך בהכנסת פליטים לא יהודים לישראל"
נתניהו, תומך בהעלאת פליטים לישראל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע המלחמה באוקראינה, התארח היום (ה') יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס סייבר-טק העולמי, והתייחס לראשונה ובאופן מעמיק למצב הקשה באירופה, לסיוע ליהודים במדינה והרצון להעלאתם לישראל: "צריך לעשות כל מאמץ כדי לעצור את הטרגדיה ושפיכות הדמים באוקראינה. בישראל יש לנו ערך עליון לסייע ליהודים באוקראינה שרוצים לעלות לישראל, לבית של כל יהודי העולם. בנוסף אני תומך באשרת כניסה ללא-יהודים, לפליטי מלחמה שיגיעו לזמן קצוב בישראל". 

"בנוסף לכך, יש לנו עכשיו עשרות אלפי מתכנתים באוקראינה, כמעט 50,000 לפי חלק מההערכות", הוסיף נתניהו והדגיש כי, "אם לא נמצא פתרונות עבורם, ההייטק והסייבר הישראלי יהיו בבעיה. הפתרון הכי טוב הוא להציע לאותם עובדות ועובדים ויזות לישראל כדי שיבואו לגור ולעבוד כאן, או לפעול במקביל כדי שמדינות שכנות כמו הונגריה, פולין ורומניה, יסייעו לנו בהסכמים בינלאומיים לעבור אליהן ולהמשיך לעבוד עבור חברות ישראליות".

אתמול תקף יו"ר הליכוד את התנהלות ראש הממשלה ושר החוץ בנוגע להסכם הגרעין מול איראן: "בנט ולפיד לא אומרים כלום ולא עושים כלום בזמן שאיראן דוהרת להסכם גרעין נוראי שמסכן את ביטחונה ועתידה של מדינת ישראל. ההסכם הרע הזה ייתן לאיראן כסף לטרור נגדנו מצפון ומדרום, והכשר בינלאומי לארסנל של פצצות גרעין נגד כל אזרחי ישראל. חייבים לפעול נגד איראן בכל העוצמה - ומיד".