בנט בביקורת על ביידן: "אם מנהיגי העולם לא יפעלו במהירות - אוקראינה תיהרס"

ראש הממשלה התארח בכנס הסייבר טק העולמי והתייחס למצב הקשה באירופה, ולחוסר האקטיביות של מנהיגי מדינות המערב שעלול להוביל למצב קשה יותר: "חייבים לפעול מהר כדי להוציא את שני הצדדים משדה הקרב"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/03/22 11:09 ל באדר א'

בנט בביקורת על ביידן: "אם מנהיגי העולם לא יפעלו במהירות - אוקראינה תיהרס"
בנט, חוזה את הרס אוקראינה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט, התארח היום (ה') בכנס הסייבר-טק העולמי והתייחס למלחמה באוקראינה, זאת לאחר שיחותיו בנושא עם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו וקנצלר גרמניה אולף שולץ: "יש מלחמה נוראית כרגע באוקראינה. מלחמה היא דבר נורא", אמר בתחילת דבריו. 

"השתתפתי בחמישה או שישה עימותים שונים - כחייל, כמפקד ובהמשך כחבר בקבינט המדיני-ביטחוני - וזה דבר נורא", המשיך בנט ושיתף כי, "בישראל חווינו לא מעט מלחמות, ואני יכול לחלוק איתכם את התובנה המרכזית שלנו - מלחמות קל להתחיל וקשה מאוד לסיים".

"הדברים נראים רע כרגע בשטח אבל חשוב להבין שאם מנהיגי העולם לא יפעלו במהירות, זה יכול להיות הרבה יותר גרוע", התייחס ראש הממשלה לפאסיביות של מדינות המערב והדגיש: "אני מדבר על אובדן חיי אדם רבים, הרס מוחלט של אוקראינה ומיליוני פליטים - אבל זה לא מאוחר מדי. באחריות השחקנים הגדולים בעולם לפעול מהר כדי להוציא את שני הצדדים משדה הקרב לשולחן המשא ומתן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן