בנט נפגש עם יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית: "שמעתי שבחים רבים מכל מי שפגש אותך"

יומיים אחרי שחזר מביקור רשמי ראשון בבחריין נפגש ראש הממשלה עם ננסי פלוסי בלשכת ראש הממשלה בירושלים "מודה לך על תמיכתך המתמשכת בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 13:56 טז באדר א'

בנט נפגש עם יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית: "שמעתי שבחים רבים מכל מי שפגש אותך"
בנט, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט, נפגש היום (ה') עם משלחת מחוקקים מהמפלגה הדמוקרטית בראשות יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי. בנט הדגיש את הקשר החם בין ישראל לארה"ב, ואת חשיבותה של התמיכה הדו-מפלגתית בישראל. בפגישה נידונו האתגרים האסטרטגיים המרכזיים הניצבים בפני מדינת ישראל, ובראשם הגרעין האיראני. בנוסף, ראש הממשלה הודה ליו"ר בית הנבחרים על תמיכתה בקידום המימון האמריקני לכיפת ברזל, והדגיש את חשיבות השלמת התהליך בהקדם האפשרי.

ננסי פלוסי בכנסת

ננסי פלוסי בכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בנט אמר: "ננסי, אני מודה לך שיזמת את הביקור הזה. שמעתי שבחים רבים מכל מי שפגש אותך. ברצוני להודות לך באופן אישי על תמיכתך המתמשכת בישראל. ישראל היא מדינה נפלאה עם אנשים נהדרים באיזור מורכב. את תמכת בישראל ואביך ז"ל תמך ביהודים בשעתנו הקשה ביותר בהיסטוריה, בימי השואה, כאשר התמיכה ביהודים לא הייתה דבר מובן מאליו. תודה לך על הכל". בפגישה השתתפו גם שגריר ישראל בארה"ב, מייק הרצוג, ושגריר ארה"ב בישראל, תום ניידס.

נזכיר כי רק לפני יומיים חזר בנט מביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי במנאמה, בירת בחריין, שם נפגש עם יורש העצר וראש הממשלה, וכן עם מלך בחריין.