נתניהו תוקף את דברי אמסלם ומגן על השופטת חיות

יו"ר האופוזציה מגן על מערכת המשפט ומתנער מהנסיון לייחס לו את דבריו של אמסלם "הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח"כ אמסלם ולעשות משקר זה הון פוליטי הוא מגוחך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 12:57 טז באדר א'

נתניהו תוקף את דברי אמסלם ומגן על השופטת חיות
ביקש שלא יעזרו לו. נתניהו ואמסלם, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ראש הממשלה לשעבר מגיב על חילופי האש בין נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות לחבר הכנסת דודי אמסלם: "שוחחתי כעת עם נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ואמרתי לה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי.  בדמוקרטיה אין שום גורם שהוא חסין מפני ביקורת, אבל הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח״כ אמסלם ולעשות משקר זה הון פוליטי הוא מגוחך, בפרט על רקע קריאתי להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתמנה הנשיאה חיות, כדי לבדוק את פרשת הריגול החמורה של המשטרה נגד אזרחי ישראל".

הנשיאה אסתר חיות, דחתה את העתירה

הנשיאה אסתר חיות, דחתה את העתירה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נזכיר כי הויכוח התלקח בין השניים התחיל סביב טענתו של אמסלם על כך שעתירתו לא התקבלה: "מתי לא קיבלתם עתירה של הג'ינג'ים. אל תחשבי שאנחנו אהבלים, במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים ולא אתן לכם סיוע למה זה שלנו"

בתגובה שיגרה הבוקר הנשיאה מכתב חריף בו כתבה: "שמעתי אתמול בצער את דברי הבלע שהשמעת מעל דוכן הכנסת כלפיי וכלפי חבריי השופטים ולא בפעם הראשונה. רציתי לומר לך דוד אמסלם – במעברה שבה נולדתי ובשיכון הצפוף שבו גדלתי היו  הרבה אמסלמים, מכלופים, ביטנים ועורקבים לצד מוסקוביצ'ים, הרשקוביצים ורביצים. וכן – אני בהחלט נהנית לשתות לפעמים כוסית של ערק טוב עם המשפחה והחברים, אבל אין לזה שום קשר לפסקי הדין שאני כותבת וכותבים חבריי. אלה נכתבים בדעה צלולה לחלוטין על פי הדין, וכמיטב היכולת והידע המשפטיים שלנו – רק זה"