תביעה נגד אלק בולדווין: "אלמלא היה יורה, היא לא הייתה מתה"

משפחתה של הצלמת שנורתה למוות על סט הצילומים על ידי הכוכב האמריקאי מגישה תביעה בגין גרימת מוות ברשלנות, "יש הרבה אנשים אשמים, אבל מר בולדווין היה האדם שהחזיק את הנשק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/22 09:16 טו באדר א'

תביעה נגד אלק בולדווין: "אלמלא היה יורה, היא לא הייתה מתה"
אלק בולדווין, צילום: shutterstock

באוקטובר האחרון אירעה טרגדיה בחייו של השחקן האמריקאי אלק בולדווין, כאשר הוא בטעות ירה למוות בצלמת על סט הצילומים בניו מקסיקו. לאחר מכן סיפר בראיון בלעדי לרשת ABC כי הוא אינו יודע כיצד הקליע הגיע לאקדח. "ובכן, ההדק לא נלחץ. לעולם לא אכוון אקדח אל מישהו ואלחץ על ההדק. לעולם. איני יודע כיצד הקליע החי הגיע לסט. מישהו הכניס אותו לשם".

כעת מתברר כי משפחתה של הצלמת, האלינה האצ'ינס, מגישה תביעה בגין גרימת מוות ברשלנות נגד מפיקי הסרט, ובולדווין נכלל גם הוא. על פי דיווח של הניו יורק פוסט, עורכי הדין הציגו את השתלשלות האירועים בסרטון אנימציה שנועד להמחיש את גודל האירוע. "יש הרבה אנשים אשמים, אבל מר בולדווין היה האדם שהחזיק את הנשק, אלמלא היה יורה, היא לא הייתה מתה", כך מסרו עורכי הדין. השחקן מואשם בכך שירה כדור בודד שהרג את האצ'ינס, ואותו הכדור גם פצע את הבמאי ג'ואל סוזה. 

בשבוע שעבר לראשונה מאז האירוע, השחקן בן ה-63 חוזר לשחק. בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סיפר לקהל עוקביו, "מוזר לחזור לעבודה, לא עבדתי מאז 21 באוקטובר של השנה שעברה, כשהדבר הנורא הזה קרה על סט הצילומים של הסרט, התאונה שבמהלכה נהרגה הלינה האצ'ינס, עדיין קשה לי לומר את זה. אבל היום חזרתי לעבודה בפעם הראשונה".

מחקירת פרטי האירוע עולה כי בלודווין השתמש באקדח ששימש כאביזר בסרט והירי התרחש ממש באמצע צילום סצנה. על פי המשטרה המקומית, הירי בוצע  בשעות הצהריים המקומיות וממנו נהרגה הצלמת בת ה-42. הבמאי ג'ואל סוזה, בן ה-48, נפצע קשה ופונה לבית החולים.