סערת גלצ בני גנץ על הדחת ברדוגו: "מגוחך לטעון שאני עושה בתחנה שימוש פוליטי"

שר הביטחון התייחס בעקיפין להדחה של ברדוגו מגלי צה"ל וסיפר כי הוקמה ועדת איתור והוא בוחן אפשרות להוציא את התחנה מצה"ל | "מגוחך לטעון שאני עושה בתחנה שימוש פוליטי, כשלא התראיינתי שם שנה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 14/02/22 15:30 יג באדר א'

בני גנץ על הדחת ברדוגו: "מגוחך לטעון שאני עושה בתחנה שימוש פוליטי"
בני גנץ, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הפרשן יעקב ברדוגו הודח במהלך סוף השבוע האחרון מהגשת תוכניתו "וילנסקי את ברדוגו" שמשודרת מדי יום בשעות אחר הצהריים בגלי צה"ל, כאשר התוכנית "חמש בערב" תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהובלת המגיש והעיתונאי ירון וילנסקי ו"תעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל". 

מאז סערה הרשת, פוליטיקאים של המחנה הלאומי הספיקו להכריז על עוצר ראיונות לתחנה הצבאית וברדוגו עצמו התפטר בשידור חי מהגשת התוכנית בימי שישי. שר הביטחון בני גנץ התייחס לתחנת הרדיו הצבאית בישיבת סיעת כחול לבן שנערכה היום (ב') ואמר כי הוא בוחן את הוצאת גלי צה"ל מהצבא, אבל מדובר בסוגיה משפטית. 

גנץ: לא התראיינתי בגל"צ שנה

"הבנתי שמדובר בסוגיה מורכבת. אני קובע שאי אפשר לקבל מצב בו חיילי צה"ל יעסקו בפוליטיקה בשום מצב. כשמיניתי את גלית אמרתי לה שאלה הציפיות שלי ממנה". לדבריו, "בחודש האחרון הוקמה ועדת איתור. מגוחך לטעון שאני עושה בתחנה שימוש פוליטי, כשלא התראיינתי שם שנה".