ברדוגו חושף: בנט הציע לי מקום בכיר במפלגת ימינה

איש התקשורת יעקב ברדוגו שהודח מגלי צה"ל חושף היום כי ראש הממשלה נפתלי בנט הציע לו מספר פעמים שריון גבוה ברשימת ימינה לכנסת: "הוא היה תלמיד שקיבל ממני הרבה עצות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 19:16 יב באדר א'

ברדוגו חושף: בנט הציע לי מקום בכיר במפלגת ימינה
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שהודח מגלי צה"ל, איש התקשורת הימני יעקב ברדוגו תוקף את הממשלה בראיונות לוחמניים ובמיוחד את שר הביטחון בני גנץ שלטענת רבים עומד מאחורי ההדחה, היום (א') הפתיע ברדוגו וחשף כי ראש הממשלה נפתלי בנט שלח לו בעבר הצעה מפתיע.

בריאיון לתכנית "חמש עם שרון גל", חשף ברדוגו: "בנט הציע לי את המקום השלישי ברשימת ימינה בבחירות האחרונות במקומו של אלון דוידי וגם בבחירות סבב א'". ברדוגו הוסיף: "הוא היה תלמיד שקיבל ממני הרבה עצות".

ברדוגו: לא קונה את דמעות התנין של איילת שקד

בראיון שהעניק הבוקר אמר ברדוגו כי מדובר בהדחה פוליטית. "שר בכיר התאמץ לפגוש אותי לפני שבועיים ואמר לי, הסגנון שלך. נתן לי את 'חומרי הקמפיין' שעכשיו עושים עלי כבר יומיים. גם לפני שנה נפגש איתי בכיר בפרקליטות ודיבר איתי על 'הסגנון'". 

ברדוגו ציין בדבריו גם את שרת הפנים איילת שקד מימינה, אשר לפיו "פעלה באופן אקטיבי להשתיק את קולי. מאז הפגישה המתועדת איתה, בה השתתף גם ביסמוט, ניתקתי כל קשר. הבנתי כבר אז את הרמזים העבים. אני לא קונה את דמעות התנין שלה. בנט היה יושב במשרדי ימים שלמים וכותב את הנקודות והמחשבות עליהם הייתי מדבר".