מכה לתחנה הצבאית |מפלגות המחנה הלאומי לא יתראיינו בגלי צה"ל

גל"צ תחת מתקפה, אחרי הדחתו השנויה במחלוקת של יעקב ברדוגו, במחנה הלאומי החליטו בתגובה להחרים את הראיונות בתחנה עד להודעה חדשה, בנוסף, קוראים חברי הכנסת לסגור את התחנה לאלתר

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 18:46 ט באדר א'

מכה לתחנה הצבאית |מפלגות המחנה הלאומי לא יתראיינו בגלי צה"ל
אופוזיציה עצובה, צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

סערת הדחתו של יעקב ברדוגו, ממשיכה לעורר הדים, אחרי שפוליטיקאים רבים התבטאו נגד החלטתה של ממלאת מקום מפקדת גל"צ על הדחתו של יעקב ברדוגו מהתכנית. כעת בהודעה שיצאה מטעם דוברות הליכוד, הודעה שכוללת את הסכמתן כל מפלגות המחנה הלאומי, הוחלט על השעיית הראיונות בגל"צ עד להודעה החדשה. כמו כן הם קוראים לסגירת התחנה. 

בהודעה שנשלחה מטעם דוברות הליכוד נרשם: "לאחר הדחתו השערורייתית של יעקב ברדוגו מגל״צ, ראשי מפלגות המחנה הלאומי החליטו להשעות את הראיונות בגלי צה״ל עד להודעה חדשה והם קוראים לכל מי שדוגל בחופש הביטוי לעשות זאת. אנו קוראים לסגירת גלי צה״ל לאלתר."

מוקדם יותר הודיעו חבר הכנסת קיש  וחברת הכנסת מיכל וולדיגר כי הם לא יתראיינו בגל"צ יותר.

כזכור מוקדם יותר, הודיעה מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, כי הפרשן והמנחה יעקב ברדוגו יפסיק להנחות את תוכניתו הקבועה "וילנסקי את ברדוגו" שמשודרת מדי יום בשעות אחר הצהריים בגלי צה"ל, התוכנית "חמש בערב" תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהובלת המגיש והעיתונאי שותפו לשעבר ירון וילנסקי, ו"תעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל".