היחצ"ן חושף: מפלגות נוספות מחזרות אחרי אתי כרייף

השופטת לשעבר חזרה לתודעה הציבורית ומקבלת הצעות לתוכניות ריאליטי ופוליטיקה. בראיון שהעניק לכאן רשת ב' סיפר היחצ"ן על הצעדים הבאים, "Never say never"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 14:48 ט באדר א'

היחצ"ן חושף: מפלגות נוספות מחזרות אחרי אתי כרייף
אתי כרייף, צילום: מתוך עובדה, קשת 12

שבועיים עברו חזרה לכותרות השופטת לשעבר אתי כרייף, כאשר נחשפה בראיון מיוחד לתוכנית "עובדה" של קשת 12 בהתייחסות ראשונה לפרשת "מין תמורת מינוי". כזכור, כרייף נחשדה במתן שוחד מיני ליו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר בתמורה למינויה לשופטת שלום ולבסוף הפרקליטות החליטה על סגירת התיק לאחר שכרייף התחייבה לא לחזור לכס השיפוט. 

מאז כרייף כבר הספיקה להשתתף בתוכניות בוקר, השקות ואפילו זכתה לחיקוי בארץ נהדרת שגילמה שני כהן. חזרתה לחיים הציבוריים גרמה להנחה כי היא מתכננת קריירה פוליטית, שכן לאחרונה היא אפילו התפקדה לליכוד. היחצ"ן אורי צרור התייחס לנושא הבוקר (ה'), בראיון שהעניק לחיים לוינסון ועקיבא נוביק בתוכניתם "נוביקסון" בכאן רשת ב'. לדבריו, היא מקבלת אינסוף הצעות להשתתפות בקמפיינים או תוכניות ריאליטי. 

"לגבי היעד המיתוגי של כרייף, עוד לא החלטנו סופית מה היעד. אנחנו רוצים לפחות שתהנה מהרגע ושתנצל אותו עד תום. כרגע עוד לא הצמדנו לה טייטל סופי. כרגע היא עושה הכל מהכל. גם עורכת דין, גם מרצה, גם אולי אשת תקשורת". באשר להתפקדות לליכוד, לדברי צרור אין בצעד שום דבר יוצא דופן. "עשו מזה טררם גדול אבל חייבים להבין- אתי כרייף התפקרה לליכוד כמו אלפי ומיליוני אזרחים. מחזרים אחריה לא רק מהליכוד אלא מעוד כמה מפלגות". עוד הוסיף כי השופטת לשעבר טרם החליטה לגבי קריירה פוליטית, אבל, "יש לה משפט שהיא אומרת לא פעם, גם בשיחות סגורות וגם קבל עם ועולם- Never say never". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן