נפילה מקומה 40 | מבדיקה ראשונית עולה כי היה כשל בפיגום

שני פועלים באתר בניה בשכונת בבלי בתל אביב נפלו אל מותם, ומנהל הבטיחות בזרוע העבודה מעדכן כי נבדק האם העובדים היו קשורים כמתחייב בעבודה בגובה, "מפקחי העבודה של מנהל הבטיחות סגרו מיידית את האתר בצו בטיחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/22 12:38 ח באדר א'

נפילה מקומה 40 | מבדיקה ראשונית עולה כי היה כשל בפיגום
זירת התאונה בתל אביב, צילום: דוברות המשטרה

שני פועלים נפלו הבוקר (ד') אל מותם מהקומה ה-40 בפרויקט בפארק בבלי, של הקבלן תדהר ברחוב הרב ניסים בתל אביב. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ברכאל נוני, סיפר: "הגענו לאתר הבניה וראינו 2 פועלים מחוסרי הכרה לאחר שנפלו מגובה רב. ביצענו בהם בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

זירת התאונה בתל אביב

זירת התאונה בתל אביב צילום: מבצעי מד"א

משטרת ישראל סגרה את הכביש לתנועת כלי רכב, מרח' הרב שלמה גורן ועד רח' קוסובסקי. בשל סכנת נפילת הפיגום ממנו נפלו הפועלים, התלוי באוויר, קצין בטיחות בדרכו לזירה. נסיבות האירוע נחקרות. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולבחור בדרכים חלופיות.

מנהל הבטיחות בזרוע העבודה מעדכן כי מבירור פרטים ראשונים בזירה עולה כי כתוצאה מכשל בפיגום ממוכן תלוי באתר, העובדים נפלו אל מותם. נבדק האם העובדים היו קשורים כמתחייב בעבודה בגובה. עוד נמסר כי "מפקחי העבודה של מנהל הבטיחות סגרו מידית את האתר בצו בטיחות ובמקביל מתבצעת חקירה משטרתית. אנו משתתפים בצערן של המשפחות על מות יקיריהם"