שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה נפרדים: "שותף וחבר"

הפוליטיקאית לשעבר החליטה לסיים להגיש את תוכנית האקטואליה ברשת ב' יחד עם יגאל גואטה, "החיבור הסימביוטי, החורך, לאקטואליה, שמתחייב מהגשת תוכנית יומית, מאוד לא מתאים לי ולמה שחשוב לי עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/22 12:22 ח באדר א'

שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה נפרדים: "שותף וחבר"
שלי יחימוביץ', צילום: Tomer Neuberg/Flash90

חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' הודיע היום (ד') על פרישתה מתאגיד השידור הציבורי, זאת לאחר ששידרה תוכנית משותפת עם חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, "שלי וגואטה". בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה בישרה לקהל עוקביה בטוויטר, "בקרוב אפרוש מכאן חדשות, כיף לי ב'שלי וגואטה', מצליח לנו, אוהבת את הרדיו, הרוסה על יגאל גואטה, שותף וחבר".

"אבל החיבור הסימביוטי, החורך, לאקטואליה, שמתחייב מהגשת תוכנית יומית, מאוד לא מתאים לי ולמה שחשוב לי עכשיו. כשיהיה לי משהו מהותי להגיד, אגיד, אבל רק לפעמים. תודה לחברים שלי בכאן, למפיקות ולמפיקים, ובעיקר לעורכת התוכנית רווית, לטכנאים (אמיר שמואלי, אתה מלאך), לכתבות ולכתבים המעולים, לאלדד קובלנץ שהגה ומימש את החיבור עם יגאל, ובכלל לכל המנהלים שלי - על שנתיים טובות של פרגון ושל חופש עיתונאי. תמשיכו בעבודה המצויינת. עוד נפגש". 

יחימוביץ' פורשת מהתאגיד לאחר שנתיים, זאת לאחר שהצטרפה לחטיבת החדשות של כאן בשנת 2020, בעקבות כהונה ממושכת בפוליטיקה, גם בתור יו"ר האופוזיציה במפלגת העבודה. יחימוביץ' עסקה בתקשורת עוד לפני ימיה בכנסת, כאשר הגישה את התוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2.