"בנט רע ליהודים": אלפים מפגינים נגד הממשלה בצמתים ברחבי הארץ

לאחר חשיפת פרשיות הריגול המשטרתי, אלפי מפגינים יצאו לצמתים ומחו נגד הממשלה של בנט ולפיד. "רדיפה המשפטית נעשתה כדי להפיל את המחנה הלאומי, והממשלה הזאת היא התוצר שלה", אומרים מארגני המחאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 22:02 ז באדר א'

"בנט רע ליהודים": אלפים מפגינים נגד הממשלה בצמתים ברחבי הארץ
הפגנה נגד בנט, צילום: ללא

אלפי מפגינים הגיעו הערב לצמתים מרכזיים ברחבי הארץ, בין היתר בצמתים באזור המרכז, בירושלים, בצפון בדרום ובמקומות נוספים. לגשר המיתרים בירושלים הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר שאמר כי פרשת הריגול המשטרתי נעשתה כדי להפיל את שלטון הימין.

מארגני ההפגנה של המחנה הלאומי הודו למפגינים שהגיעו ואמרו: "אף אחד לא יסתום לנו את הפה. הרדיפה המשפטית נעשתה כדי להפיל את המחנה הלאומי, והממשלה הזאת היא התוצר שלה".

סמוטריץ' כתב: "הפעם כדי לשתף את הילדים יצאתי קל"ב לצומת קדומים. יחד עם המחנה הלאומי כולו שנמצא עכשיו במעל מאה צמתים בכל רחבי הארץ ודורש את החלפתה של הממשלה הרעה הזו בממשלה יהודית, ציונית ולאומית".

גלית דיסטל אטבריאן: "הפגנת הקו האדום נגד הממשלה האיומה הערב במאה צמתים ברחבי הארץ. הגעתי עכשיו לנתיבות המהממת (באמת שאין לכם מושג כמה יפה כאן) ההפגנה בנתיבות תיערך בצומת הכניסה ברחוב ירושלים, דיר באלאק תושבי נתיבות והסביבה אם אתם לא מצטרפים אלי".

יאיר נתניהו כתב: "כל הכבוד לאלפי הישראלים הפטריוטים שיצאו הערב להפגין בעשרות צמתים ברחבי הארץ נגד השחיתות של הפרקליטות והמשטרה, נגד ממשלת השמד, נגד עליות המחירים, נגד מכירת החיסול של ישראל לאחים המוסלמים, ונגד תפירת התיקים וההפיכה שבוצעה לבנימין נתניהו והימין!".