יאיר לפיד הודה: "יש לגיא לרר חלק בהתקפלות הרשתות" - כך הגיב העיתונאי

אחרי שצייץ נגד לפיד שלא הזכיר את מחאת 'מרד הפסטה' וגרף לעצמו את הקרדיט על הורדת המחירים, ראש הממשלה החליפי צייץ: "מברך את גיא לרר על המלחמה האמיצה שהוא מנהל ביוקר המחיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 13:21 ו באדר א'

יאיר לפיד הודה: "יש לגיא לרר חלק בהתקפלות הרשתות" - כך הגיב העיתונאי
לרר. לפיד התקפל, צילום: פלאש 90

גיא לרר מגיש התכנית הצינור, ידוע ככזה שמצליח פעם אחר פעם לעורר את השטח דרך הרשתות החברתית ולרתום את הציבור למאבקים. אתמול (א') התפתח ויכוח בין לרר ליאיר לפיד על כך שלפיד לקח קרדיט על קמפיין הפסטה אותו החל לרר, ולרר כתב לו: "שומע הבוקר את ליברמן ולפיד מתרברבים שמרד הפסטה הצליח בזכותם. עשרות אלפי השיתופים ועבודת המטה בשבועות שלפני לא היו חשובים כנראה".

יאיר לפיד קיבל את הביקורת וכתב הבוקר (ב') בטוויטר: "מברך את גיא לרר על המלחמה האמיצה שהוא מנהל ביוקר המחיה. יש לו ולמחאה הציבורית שהוא מוביל חלק גדול בהתקפלות הרשתות. הממשלה לא יכולה לעשות את זה לבד. נעבוד יחד, ננצח יחד".

לרר ענה: "תודה, אבל הקרדיט האמיתי על ההתעוררות מול ענקיות המזון שייך באמת ובתמים לציבור שהתנער מאדישותו. אנחנו רק הצינור ואתם תימדדו בעבודה העיקרית לטווח ארוך: פירוק מונופולים, פתיחת השוק ליבוא מקביל, חשמל, דלק, דיור. לא תביאו שינויים מהותיים? להערכתי הזהירה, האש תופנה כולה כלפיכם. בהצלחה".