ארצות הברית חיסלה את מנהיג דאע"ש

במבצע מוצלח של הכוחות המיוחדים של ארצות הברית חוסל הלילה אברהים אל-האשימי אל-קוריישי | הכוחות הגיעו אל ביתו של הטרוריסט בסוריה באמצעות מסוקים וחיסלו אותו מבלי להפגע

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/22 15:34 ב באדר א'

ארצות הברית חיסלה את מנהיג דאע"ש
סוריה. ארכיון, צילום: Ali Syria/Flash90

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מאשר כי הלילה בפעולה מיוחדת של הכוחות המיוחדים בצבא ארצות הברית חוסל מנהיג ארגון הטרור דאע"ש אברהים אל-האשימי אל-קוריישי. זאת לאחר דיווחים על משימת סיכול טרור בצפון מערב סוריה.

https://www.youtube.com/watch?v=0uR4xwH6lcs
(זירת החיסול).

בהצהרה רשמית אמר ביידן: "אמש בהכוונתי, כוחות צבא ארה"ב בצפון מערב סוריה ביצעו בהצלחה מבצע סיכול טרור כדי להגן על העם האמריקני ובעלות בריתנו, ולהפוך את העולם למקום בטוח יותר. בזכות המיומנות והגבורה של הכוחות המזוינים שלנו, הורדנו משדה הקרב את מנהיג דאע"ש. כל החיילים האמריקנים חזרו בשלום מהמבצע. שאלוהים ישמור על חיילינו".

מוקדם יותר היום דובר הפנטגון ג'ון קירבי אישר כי הלילה ביצעו הכוחות המיוחדים של צבא ארצות הברית משימה בצפון מערב סוריה. קירבי אמר כי זו הייתה משימת סיכול טרור. "כוחות המבצעים המיוחדים של ארה"ב בשליטת פיקוד מרכז ארה"ב ביצעו הערב משימת סיכול טרור בצפון מערב סוריה. המשימה הצליחה. לא היו נפגעים בארה"ב. מידע נוסף יסופק ככל שיהיה זמין", נמסר בהודעה הרשמית מטעם הפנטגון. על פי דיווחים בסוריה, לפחות 13 בני אדם נהרגו וביניהם שישה ילדים.

בסיום המבצע המורכב הוטסו הלוחמים ללא נפגעים אמריקניים. תושבים מקומיים וגורמים המזוהים עם המורדים שנלחמים בממשלת סוריה אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי כמה מסוקים נחתו ליד העיירה אטמה שבמחוז אידליב, ליד הגבול הטורקי וכי פיצוצים נשמעו ליד בית הג'יהאדיסט בעיירה שנמצאת בשליטת המורדים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן