טוויטר שוקלת לוותר על מגבלת התווים בציוצים

טוויטר הידועה בהגבלה החריגה שלה על התווים הולכת לשנות כיוון, על פי דיווחים החברה עומדת לפתוח אפשרות לפרסם מאמרים ארוכים, בשונה ממדיניות החברה עד כה, שהגבילה את הציוצים ל- 280 תווים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/22 09:35 ב באדר א'

טוויטר שוקלת לוותר על מגבלת התווים בציוצים
טוויטר, צילום: shutterstock

הרשת החברתית טוויטר מוכרת לכולנו ככזו שמיועדת לאנשים חדים ומדויקים, מגבלת התווים לכל ציוץ, מביאה את צייצני הטוויטר לשקול כל מילה שהם מצייצים, על מנת שיוכלו להעביר את המסר שלהם בצורה מהירה חדה וברור. 

אך לעיתים, מגבלת התווים מנעה מצייצני הטוויטר ליצור גם תוכן ארוך, בתחילה טוויטר ניסתה לטפל בבעיה על ידי האפשרות לשרשר ציוצים, כך שיכולתם לכתוב ציוץ בהמשכים, אך גם באופן הזה הממשק היה פחות נוח, ומאוד היה קשה לעקוב אחר השרשור. 

טוויטר מפתחת אפשרות לכתוב מאמרים בפלטפורמה מעבר למגבלת 280 התווים

כעת בהנהלת טוויטר החליטו כך על פי צייצן התוכנה ג'יין מנוצ'ין וונג, על פיתוח אפשרות לכתוב מאמרים בפלטפורמה מעבר למגבלת 280 התווים, כך שמשתמשי האפליקציה יוכלו מעכשיו להפסיק לדאוג למגבלת התוווים המעיקה, העדכון שייקרא  "Twitter Articles", יקבל כרטיסיה ייעודית משלו בדיוק כמו כרטיסיות דומות בטוויטר  - Spaces ו-Explore, אך מכיוון שהנושא עדיין בפיתוח לא בטוח שכך זה יראה בסופו של דבר כך על פי הדיווח ב XDA. 

כאמור, עדכון ה "Twitter Articles" עדיין בפיתוח, והאופציה לשימוש בו עדיין לא הושקה למשתמשים. כמו כן, גם בהנהלת טוויטר לא הגיבו רשמית על העדכון המתקרב. זה גם אפשרי בהחלט שהתכונה עלולה להישרט ולעולם לא תראה אור.

 

 

  •